💕မင်းနဲ့မှ💕Part5

3.2K 361 10
                                    

တစ်ညလုံးနှစ်ခြိုက်စွာအိပ်ထား​​သော​ကောင်ငယ်​လေးသည်မိုးလင်းချိန်တွင်​တော့ကြည်လင်​သောမျက်နှာ​လေးနှင့်နိုးထလာ​လေသည်....နိုး​သော်လည်းလှုပ်မရ​သောခန္ဓာကိုယ်​ကြောင့်ကြည့်မိစဥ်မိမိမှာပက်လက်အ​နေအထား​လေးနှင့်ဖြစ်​နေ၍​ခြေ​ထောက်​​လေး​ချောင်းလက်​လေး​ချောင်းမှာခန္ဓာကိုယ်​ပေါ်တွင်တင်းကျပ်စွာ.......မိမိအားဖြစ်ညှစ်ပြီးဖက်ထားကြ​သောသ​ကောင့်သားနှစ်​ကောင်မှာ​တော့လှုပ်လို့​တောင်မရနှစ်ခြိုက်စွာအိပ်​နေတုန်းပင်........မိမိ​​ဘေးတစ်ဖက်တစ်ချက်စီတွင်နီးကပ်​နေ​သောမျက်နှာနှစ်ခုကိုမှဘက်လိုက်စွာတယုတယကြည့်မိသည့်မျက်နှာကမိမိချစ်ရသူ​လေး၏မျက်နှာ.....အိပ်​နေတာ​ကြောင့်အနည်းငယ်ဟ​နေ​သောပါးစပ်​လေးကလည်းဆွဲ​​ဆောင်မှုရှိလျက်...ပိတ်ထား​​သောမျက်လူံးရှည်ရှည်​လေးကလည်းဆွဲ​ဆောင်လျက်....နှာ​ခေါင်းချွန်​လေးတစ်​​လျှောက်လက်​လေးနဲ့ဆွဲကြည့်ချင်လိုက်တာ......ဖျက်ကနဲပွင့်လာ​သောမျက်လုံး​​ကြောင့်အ​နေရခက်စွာ​ခေါင်းကိုလွှဲမိ​တော့​မေးဖျားမှကိုင်ကာချက်ချင်းပြန်လှည့်​လေသည်..

"ဘာ...ဘာလုပ်တာလဲ..."

"လူကိုခိုးကြည့်​နေတာလား...."

"ဖြစ်စရာလား....မင်း​ခြေ​ထောက်ကြီးငါ့​ပေါ်တင်ထားလို့နှိုးမလို့.....ဖယ်...ဖယ်​​ပေး...အသက်ရှုကျပ်တယ်..."ဟု​ပြောမှကြည့်မိ​တော့မိမိ​ခြေ​ထောက်​တွေလက်​တွေကသူ့ကိုယ်လုံး​လေး​ပေါ်မှာ....​ဒေ့ဗ်လည်းထိုနည်းလည်း​ကောင်းပင်.......

မိမိ၏​ခြေ​ထောက်​တွေလက်​တွေကိုပြန်ရုတ်​ပေးလိုက်ကာ​ဒေ့ဗ့်ကိုပါနှိုးပြီးဖယ်​ပေးမည်အလုပ်လှမ်းတားလိုက်​သောလက်​လေးတစ်စုံ​ကြောင့်အလိုမကျမိ.....

"မနှိုးနဲ့ထားလိုက်"

"မင်း​လေး​နေမယ်​လေ..."

"ရတယ်အိပ်ပါ​စေ..."

"ကျစ်..."သူ့ကိုကျ​တော့တကူးတက​တောင်နှိုးပြီးဖယ်ခိုင်းပြီး​တော့​ဒေ့ဗ်ကိုကျ​တော့နိုးမှာ​တောင်မလိုလား​​သော​ကောင်​လေး​​ကြောင့်စိတ်ထဲလုံးဝအလိုမကျမိ.....

💕Only With You💕(Completed)Where stories live. Discover now