💕မင်းနဲ့မှ💕Part6(Final😎)

4.3K 387 14
                                    

"ဖြန်း!"

"ယဲ့..!"
"ယဲ့ယဲ့..!"

ယဲ့၏လက်သည်အားဖြင့်လွှဲ၍အဲလက်စ်အားရိုက်လိုက်​လေသည်.....

"ဘာလို့ဒီလိုလုပ်ရက်ရတာလဲ...ဘာလို့လဲ...ဘာလို့ငါချစ်တဲ့သူကိုမှ"

"မမ​ ​ကျွန်​တော်တောင်းပန်ပါတယ်...."

"​တောင်းပန်တယ်ဟုတ်လား...ငါ့ကိုလိမ်ပြီးငါ့ရည်းစားကိုလပ်ထပ်ပြီးငါ့ကို​တောင်းပန်တယ်...ပြီးသွား​ရောလား..."

"ယဲ့ကိုယ်တို့ကမ​တော်တဆဖြစ်တာပါ..."

"မ​တော်တဆ..ဟုတ်လား...."

"ဟုတ်တယ်...မထင်မှတ်ဘဲ..."

"​တော်စမ်းပါ...ဒီမှာအန်ချန်းနင်သူ့က်ု​မေးကြည့်စမ်းပါတကယ်ပဲမ​တော်တဆလား...အစထဲကကြံစည်ထားတာလားဆိုတာ"

ယဲ့၏စကား​ကြောင့်အကုန်လုံး၏အကြည့်များသည်အဲလက်စ်ထံသို့

"​ဖြေလိုက်​လေ....နင်အန်ချန်းကိုငါ့အစားသွားတွေ့ပြီးထဲကကြိုက်သွားခဲ့တာမလား"

"ယဲ့အစား​​တွေ့တယ်?"

"​​ဖြေ​လေလို့​ဖြေလိုက်စမ်းပါ...."

"ဟုတ်တယ်!..ငါတမင်လုပ်ခဲ့တာ...သူ့ကိုငါချစ်လို့ပိုင်ဆိုင်ချင်လို့...ခု​တော့ပြီးပြီ..မမလည်းသိသွားပြီပဲ..သူ့ကိုလည်းပိုင်ဆိုင်ပြီးပြီပဲ....အကုန်လုံးကကျွန်​​တော့်အမှားပဲ...ကျွန်​တော်ပဲအကုန်စီစဥ်ခဲ့တာ...."

"အဲလက်စ်..မင်း!"

"ဟုတ်တယ်..ငါ..ငါကအယ့်လိုလူပဲ...အယ့်တာ​ကြောင့်ကွာရှင်းရ​အောင်...မမကိုလည်း​တောင်းပန်ပါတယ်...."

"မင်း...ကျစ်....ထွက်သွား..!!"
"ထွက်သွား!!"အဲလက်စ်၏စကားအဆုံး၌အန်ချန်းနှင့်ယဲ့၏ထွက်သွားဆို​​သောအသံများမှာတစ်ပြိုင်နက်ထွက်လာ​လေသည်........ထိုအခါမျက်ရည်များနှင့်မျက်လုံးတစ်စုံသည်သူတို့အားကြည့်လျက်နှုတ်ခမ်းတစ်ဖက်​ကော့တက်ရုံမျှပြုံးကာထွက်သွား​လေ​သောအဲလက်စ်....မြင်ကွင်းမှ​ပျောက်ကွယ်သွားသည့်တိုင်မည်သူမျှတားခြင်းမပြုခဲ့ကြ.......

"ဟင်...ယဲ့ယဲ့...နင်အဲလက်စ်ကိုထွက်သွားလို့​ပြောလိုက်တယ်... "တစ်စုံတစ်ခုကိုသတိရသွားသည့်နှယ်အလန့်တကြား​ပြောလာ​သော​ဒေ့ဗ်......

💕Only With You💕(Completed)Where stories live. Discover now