Cellat= Saçmalamayın.
Yağız= İşleri sapıtmayalım hoşlanıyorsun demi kızdan.
Cellat= Evet.
Yusuf= Hoşlandığın halde bunu ona neden yapıyorsun sevgilin olduğunu kızın gözüne neden sokuyorsun. Ona neden doğruları söylemiyorsun.
Cellat= Bizi affederler mi sanıyorsun.
Mehmet= Onlar acımasız kızlar değil Cellat sen onları yanlış tanımışsın.
Samet= Şimdi akıllıca gidip doğruları söyleyeceğiz ya affederler ya affetmezler onların kararı yeter ki onlara artık doğruları söyleyelim.
Cellat= Peki gidip onları çıkaralım.
Cellatlar Cerenleri odadan çıkarırlar cerenin kapalı alana fobisi olduğu için Cerene Cellata sarılır. Ceren ağlıyordur.
Ceren= Nerede kaldınız ya Nerdesin sen. Bizi beni sevdiğini sanmıştım ama Neden böyle yapıyorsun Sevgilin olduğunu gözüme sokuyorsun onu sevdiğini Neden gözüme sokuyorsun Cellat Neden ben seni seviyorum ve acı çekmek istemiyorum Sevmiyorsan sevmiyorum de. Beni sevmediğini bizi kutarmaya gelmediğinde anladım ama Neden şimdi gelip bizi beni kurtarıp beni çıkmaza sokuyorsun o yoldan geri dönemeyeceğimi yolda takılıp düşeceğimi bile bile neden.
Ceren Cellatı bırakır ve kendini yere atar.
Ceren= Neden yapıyorsun?
Berfin= Sakin ol kardeşim üzülme.
Cellat= Çok özür dilerim Ceren ama ben seni sevmiyorum.
Yağız içinden;
Ne yapıyorsun sen kardeşim sevdiğin kızı nasıl bile bile üzüyorsun Berfin bir damla göz yaşı dökse içim yanar ama sen nasıl hala buna göz yumuyorsun Ah be Cellat seni seven bu kızı inşallah kaybetmezsin.
Berfin= Salak şey neden bu kadar geç kaldınız.
Yağız= Cellat söyler söylemez geldim.
Ceren= Ben uyuyacağım.
Buse= Biz yemekhanedeyiz.
Ceren yatağına yatar diğerleri yemek haneye giderler.
Ceren= Sevmiyormuş sevmiyormuş Neden gelip kurtardın ya Neden? Ya beni umutlandırıp yıkıp tekrar inşa edip yıkmaktan neden zevk alıyorsun ya. Ceren kendine Söz ver seni sevmeyen insanlar için kenndini yıkmayacaksın Sen güçlü bir kızsın.
Ceren video çeker sözleri.
Yar ellerin Nerde? Ya beni de götür yada gitme.
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki
Ölürüm hasretinle
Açıklama= Beni neden sevmedin?
Yemek haneye bakalım;
Yağız= Ceren yeni video atmış bide ağlıyor.
Buse= Kimin yüzünden acaba.
Samet= Bide hiç değmeyecek birisi için.
Berfin= Yüzüne ben seni sevmiyorum diyen biri için.
Yaren= İşte kalp bu.
Cellat= Üstüme gelmeyin ya sevmek zorundamıyım.
Yağız= Kızın kalbini kırdın Cellat.
Cellat= Kırılmasaydı.
Berfin= Bu kadar kalpsiz olamazsın kızlar kalkın odaya gidelim ya burada bununla zaman kaybetmeyelim yürüyün gidip uyuyalım.
NASIL SİZCE ARKADAŞLAR ESKİ AKTİFLİK GERİ DÖNÜYORRRRR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CERCEL
Fanfiction( Tamamlandı özel bölümler geliyor ) Eğer kankanın erkek arkadaşı özel okulunda öldürülse ve polis bunu umursamasa suçu çözmek bizim beşliye kalır. Fakat özel bir erkek lisesinde beş kızın fark edilme olasılığı ne? Özellikle de işin içine aşk girers...