27. Bölüm

1.6K 123 51
                                    


Ceren uyanır. Kızları uyandırır rutin işlerini halledip yemeklerini yerler erken kalkıp kahvaltı yaptıkları için erkekler ile karşılaşmazlar ve sınıfa gittiklerinde juanlar onların sınıfındadır.

Kürşat= Günaydın.

Ceren= Günaydın.

Ayhan= Berfin büyümüşsün kız.

Berfin= Sende büyümüşsün.

Buse= Cellatlar dan önce geldik biz ama neden?

Ceren= Çünkü onlara gerek olduğunu düşünmüyorum.

Berfin= Neyse Müdür her sabah konferans salonuna gelin dedi. Hadi inelim.

Kızlar aşağıya iner Cellatlarda oradadır Ceren kızlara erkeklerden uzak bir yerde duralım dediği için erkeklerden uzak bir yere otururlar.

Müdür= Dünkü parti çok güzel olduğu için hazırlayan kişilere bir ödül var 1 haftalığına tatil evi kiraladık 1 haftalarını orada geçirecekler.

Berfin= Yaşasın be.

Ceren= Hem aktif de oluruz.

Berfin= Aynen.

Erkekler kızların yanına gelir.

Buse= Siz Müdür den adresi alın yedi, sekiz parça kıyafet alın bizde gidip hazırlanıp çıklaım.

Samet= Tamam hızlı olun.

Kızlar yukarı çıkıp valizlerini hazırlarlar erkeklerde hazırlanmıştır. Cellat babasından araba istemiştir Cellatların arabası ile tatil evine gelirler yani tatil vilasına aynı evde kalacaklardır.

Buse= Ceren youtube videosu çekelim mi? Bize yapılan editlere bakalım.

Ceren= İyi fikir eşyalarımızı hazırlayalım.

Buse ve Ceren kamerayı falan hazırlarlar Berfin de onlara güzel editleri bulur.

Ceren= Herkese merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ki bayadır aktif değiliz ve tatil köyüne geldik aktif olabiliriz dedik ve Youtube videosu çekelim dedik.

Buse= Bugün sizlerle Cerene yapılan editleri izleyeceğiz.

Berfin= Arkadaşlar bu sırada editleri ben seçtim.

Buse= O zaman başlayalım.

Berfin= İlk videomuz.

* Arkadaşlar editler kardeşimin editi takip edebilirsiniz tiktoktan hesabı Amp...Cellat 

Ceren= Editte baya emek var ama benim kürşatla sorunum yok barıştık arkadaşız.

Buse= Edit çok güzel diss attığınız kişilerde çok iyi ben çünkü diss atılan kişileri sevmiyorum.

Berfin= Sude'de haklısınız ama Cemre ve Kürşat ile arkadaşız onlar ile bir soruunum yok ama edit çok mükemmel.

Buse= İkinci videomuz.

Ceren= Edit güzel ama hepsinde Nerede ise Cellat var.

Buse= Edit çok güzel aferin size kızlar.

Berfin= Edit güzel.

Buse= üçüncü editte sıra.

Ceren= Arkadaşlar bu ne??? Edit güzel ama içindekiler saçma öyle bir ship yok vazgeçtim ben o yüzden yapmayın.

Buse=  Çok güzel ve ben CerCeli destekliyorum.

Berfin= Edit mükemmel ve destekliyorum.

Ceren= Sıra dördüncü editte.

Ceren= Edit güzel videodan sonra Edayı arayım özledim.

Berfin= Edit çok güzel.

Buse= Bayıldım.

Berfin= Beşinci edit.

Ceren= Burada sadece Cellat var hemde bir kadına bok ye demek çok kötü bir davranış. Kimseye hakaret edemezsin, kalbini kıramazsınız ondan nefret etseniz bile o yüzden yapmayın.

Buse= Cerene katılıyorum.

Berfin= Cemre o kadar kötü biri değil o yüzden yapmayın bence.

Buse= Altıncı editte sıra.

Ceren= Edit güzel ama Kürşat ile sorunum yok arkadaşız.

Buse= Edit güzel.

Berfin= Edit güzel.

Ceren= Arkadaşlar kusura bakmayın ama CerCel diye bir şey olmayacak.

Buse= Edit çok güzel.

Berfin= Edite bayıldım emeğine sağlık yapan kişi.

Buse= Sıra diğer edite geçelim.

Ceren= Edit güzel ama içindeki kelimeler hiç hoş değil.

Buse= Edit güzel.

Berfin= Emeğine sağlık. Diğer edite geçelim.

Ceren= Aşkı farklıydı ve ben öldüm hahaha Arkadaşlar CerCel yok ve olmaz.

Cellat= Arkadaşlar kesin olmaz.

Ceren= Dalgamı geçiyorsun.

Cellat= Niye olmasın.

Ceren= Sus Cellat.

Buse= Arkadaşlar editler bitti. Aşağıya içerik yazın belki çekeriz.

Berfin= Beğendiyseniz beğenmeyi unutmayın.

Ceren= Beğenmediyseniz beğenmemeyi unutmayın abone olmayı unutmayın sizi seviyorum CYFC.

Youtube videosu biter.



Nasıl?

Vote vermeyi unutmayın.

Sizleri seviyorum.


CERCELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin