Koşu parkurunu on kez turladıktan sonra yere atmıştı kız kendini. Nefes alamayacak kadar yorulmuştu. Hem hava çok sıcaktı hemde parkur çok uzundu.
Bu liseye zor bela girebilmiş, On iki yaşında ,ailesinden uzak polis lisesinde yatılı okuyordu. Okula geleli beş ay olmuştu.
İki yüz seksen kişilik okulda okuyan yirmi kızdan biriydi. Burada herkesin ailesi yüksek rütbeli , itibarlı , zengin kişilerdi. Kendisi ise yalnızca annesi ile köyde yaşayan , çiftçilik ile geçinen bir kızdı. Annesi için okumak istemiş liseye kaydolmak için resmen müdüre yalvarmıştı. Sınavdan da en yüksek alan o olduğu için reklam amaçlı liseye kabul edilmişti. Her şey yorucu da olsa iyi gidiyordu. Bugün Eylül'ün on dörtü olmasına rağmen hava çok sıcaktı.Koşu için tekrar ayağa kalktı. Ama ayağının üstüne basamayıp acı ile bağırdı. Hoca ona dönerek revire gitmesini istedi. Yanında birini de gönderdi. Kyung Min ona yardım edecekti.
Revire geldiklerinde doktor ve iki hemşire ona yardım etti. Doktor Nam Da Mi kendini tanıttı.
Ve kızı yatağa yatırdı. Kızın ayağı o kadar ağrıyordu ki ağlamaya başladı. Hemşire Mina ona bakarak göz kırpttı. Onu tanıyordu. Liseye girerken vücut kontrollerini o yapmıştı. Onun karşısında çırılçıplak kalmış olması onu yine utandırmıştı.Doktor, ayağına bakmaya başladı. Böcek ısırığı olduğunu ve sanırım alerjisi olduğu için bu kadar ağrı çektiğini söyledi. Kızın içi rahatlamıştı. Eğer daha kötüsü olsaydı liseden atılabilirdi. Her ne olursa olsun bu lisede kalmalıydı. Babasının borçlarını ödeyip annesini fakirlikten kurtaracaktı.
Hemşire Mina , ilaç sürüleceğini söyleyip doktora göz kırpttı. Diğer hemşireler ile diğer odaya geçip kapıyı kapattılar. Doktor , Kyung Min ' e gitmesini, kızla kendinin ilgileneceğini söyledi. Kyung Min geçmiş olsun diyerek kapıdan çıktı.
Doktor perdeleri çekti ve dudaklarını yalayarak kıza baktı.
" Sana şimdi güzelce merhem sürücem. Sende bunu güzelce yiyeceksin. Tamam mı?"
" Tamam."
Kız hiçbir şey anlamadan doktora baktı. Doktor pantolonunu iç çamaşırı ile birlikte indirdi. Kız şok olmuş ve korkmuştu.
" Ne yapıyorsunuz! İMDAT!.. YARDIM EDİN."
" Ştt... Sakin ol. Sesini yükseltmen bir işe yaramaz. Kimse seni duyamaz."Kız ayağa kalkıp kaçmaya çalıştı. Ama ayağı şişmiş ve morarmıştı. Fazla kaçmadan doktor tarafından durdurulmuştu. Kız doktorun elinden kurtulmak için çırpınıp doktora vuruyordu.
" HEMŞİRE MİNAAAA! LÜTFEN YARDIM EDİN.MİNAAA."
" Sana bağırma dedim. Sus ve kabullen oruspu."
Doktor kıza tokat atarak yer düşürdü. Daha sonra asılı duran bezlerden birini kızın ağzına bağladı. Kızın çırpınmaları hiçbir işe yaramadı.
Adam kızın elini tutarak penisini zorla tutturdu. İki bacağını kızın yanlarına atarak kızın göğüslerinin altına oturdu. Kızın t-shirtünü tek eliyle çıkarmaya çalışıp diğer eliyle kızın elini penisinin üzerinde tutuyordu.
Sonunda t-shirtü açıp göğüslerini ortaya çıkardı. Kızın iki elini de tutup penisine sardı. Kendini hızlıca çekmeye başladı. Kız ağzındaki beze rağmen bas bas bağırıyordu. Bir yandan ağlayıp bir yandan çırpınıyordu. Adam boşalmaya yakın olacak ki kızın ellerini bırakıp penisini yüzüne yaklaştırdı. Kızın yüzüne boşalıp ayağa kalktı." Şimdi güzelce merhemi ye , akıllı kız seni. Şimdi de ben senin o küçük bakire deliğini merhemleyeceğim."
Adam ayağa kalktığında kapı çalmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAKAYIK ∆SeKai
FanfictionSeni şakayıklar cennetinde bekliyorum. Her salisemsin Sehun. Her gördüğüm , duyduğum , kokladığım , dokunduğum sensin Jongin. Sen benim için her şeysin. Bir seri katili yakalamak isterken aşkı yakalayan Sehun hangisini seçecekti?