" Dosya için kimi başa atamışlar."
" Kim Minhyuk diye birini ama bu göstermelik. Araştırmalarıma göre ajan atandığını öğrendim."
" Kaç kişiler ?"
" İki."
" Emin misin ?"
" Eminim."
" Seni bu iş için zorlamadım. Kendi isteğinle bize yardım ediyorsun değil mi?"
" Evet ,kendi isteğimle."
" O zaman işini düzgün yok. Kimseyi bana karşı koruma. Her ne yaptıysam doğru değil biliyorum. Ama bunu hakettiler bunu sen biliyorsun."
" Ne kadar haketselerde senin de onlardan farkın yok. Sen bir katilsin."
" Sen de bana yardım ediyorsun. Katil olduğumu kabul ediyorum."
" Evet yardım ediyorum. Birilerini öldürmen için değil. Yakalanmaman için. Görevini bitirip hayatımızdan defolman için. Hepiniz katilsiniz . Sadece sen değil. Sırayla yapıyorsunuz biliyorum."" Çok şey biliyorsun değil mi? Kim bu ajanlar."
Konuyu kapatıp asıl konuya odaklanmıştı. Karşısında bilgi saklayan güvendiği kişiye dönüp bir kez daha baktı." Do Kyungsoo ve Kim Suho."
" Emin misin ? Bunu son kez soruyorum."
" Evet. Eminim."
" Oh Sehun."Tek isim onu nasıl korkutmuştu. Yardım ettiği adam, katil nasıl bulmuştu. Ona ne yapacaktı. İki kişi dışında kimseyi önemsemeyen biri olarak Oh Sehun'u neden koruduğunu bilmiyordu. İçinden bir ses Oh Sehun'un hayatını korumasını söylüyordu. O da sonuna kadar değerlisi için Oh Sehun'u hep koruyacaktı.
" Oh Sehun'u bilmiyorum. Kendisini tanımıyorum ."
" Onu neden koruduğunu anlamıyorum. Şimdiye kadar hep sana güvendim."
" Bana güven demedim. Kimseyi koruduğum yok. "
" Sana bir görev verdiysem onu tamamlaman ve bana eksiksiz bildirmen lazım. Senin işin bu. Senden daha iyi bilgisayar kurdu bulabilirim ama sırf sana güvendiğim için bütün görevleri sana veriyorum."" Bana görev veremezsin. Ben senin yanında çalışan biri değilim. Canımın istediğini yaparım. Sadece hayatımızı mahvetme diye yapıyorum. Yakalanıp hayatımızı mahvedemezsin. Ve benim gibi kimseyi bulamazsın. Bana güven yada güvenme sikimde değil. Oh Sehun'u zaten biliyorsun değil mi?"
" Sana tamamen güveneceğimizi mi sandın? Kris her şeyi söylemişti zaten. Sen sadece onayladın. Oh Sehun'un görevli bir ajan olduğunu biliyorum , evet."
" Güzel. Ama onları öldüremezsin. Eğer öldürürsen içeriden yardım aldığın belli olacak. Birlikte iş yaptıkları kim sence ? Chanyeol . Ondan şüphelenecekler. İnfaz edilir. Onun başını yakacaksın buna izin vermem. "
" Buna bende izin vermem. O yüzden yavaş yavaş , sırayla olacak. Emin ol kimse şüphelenemeyecek."
" Onlara zarar verecek bir hareketini fark edersem başını yakarım."
Ne kadar dik durmaya çalışsa da onlara zarar gelme olasılığı içinde büyük bir yıkıma neden olmuştu. Onun hiçbir şeyi kalmamıştı. Ama onların güzel bir hayatı vardı. Elinden geldikce onları koruyacaktı.
Sessizce, sert adımlarla dışarı çıkmak üzereyken tek duyduğu
" İlk sıra Oh Sehun olacak . Eğer engel olursa kızı da öldürün."
Olmuştu.
Dışarı çıktığında Kris'i arabadan inerken gördü.
" Burada ne işin var."
" Beni çağırdı. Sen ne yapıyorsun?"
" Ajanlar hakkında bilgi istedi. Bende verdim."
" Evet biliyorum. Hiç birine acımayacak. Bu sene daha çok ölen olacak gibi."
" Evet. Malesef bu da senin çok hoşuna gidiyor değil mi?"
" Saçmalama. Neden hoşuma gitsin. "
" O zaman neden yardım ediyorsun. Benim nedenim belli. Senin ki ne?"
" Benim ki de belli ama bunu farketmiyorsun."
" Yine başlama. Buna inanmıyorum."
" Ajanların neden ismini sakladın. Senden şüpheleniyor."
" Zor buldum. Saklamadım."
" Dosyalardan Oh Sehun hakkındaki bütün bilgileri silmişsin."
" Bunu ona söyledin mi?"
" Hayır o sadece şüpheleniyor. "
" Oh Sehun'un ismini vermediğim için şüphesini arttırdım sanırım."
" Oh Sehunla ilgin ne ? Neden onun için başını yakıyorsun?"
" Benimle bir ilgisi yok Kris. Onu korumadım"
" Sevgilin mi?"
" Saçmalama. Benim asla sevgilim olmayacak. O işlerden nefret ettiğimi biliyorsun."
" Her ne ise onun da dikkatini çekiyor. İlk hedef Oh Sehun."
" Neyse ne. Chanyeol'un nişanına katılmadın."
" Senden nefret ediyorum. "
" Evet , evet biliyorum."
" Aslında katıldım ama uzaktan izledim. Güzel bir geceydi. "
" Evet. Güzel bir geceydi. "
" İçerideki de oradaydı. Ajanları güzelce inceledi."
" Evet gayet güzel incelemiştir eminim. O zamandan beri biliyor ve beni deniyor. Tanrım çıldırıcam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAKAYIK ∆SeKai
FanficSeni şakayıklar cennetinde bekliyorum. Her salisemsin Sehun. Her gördüğüm , duyduğum , kokladığım , dokunduğum sensin Jongin. Sen benim için her şeysin. Bir seri katili yakalamak isterken aşkı yakalayan Sehun hangisini seçecekti?