"I'VE BEEN PİCKİNG UP THE PİECES OF THE MESS YOU MADE, PEOPLE LİKE YOU ALWAYS WANT BACK THE LOVE THEY PUSHED ASİDE, AND PEOPLE LİKE ME GONE FOREVER WHEN YOU SAY GOODBYE! (Yaptığın pisliğin parçalarını topluyordum, senin gibi insanlar köşeye attıkları sevgiyi hep geri isterler, ve benim gibi insanlar hoşçakal dediğinde sonsuza dek giderler)" Odamı temizlerken bağıra bağıra All You Had To Do Was Stay söylüyordum, tabi bildirim sesi gelip tüm keyfimi kaçırana dek. Seni aşağılık insan!
Şerefsiz: hey all you had to do was stay (hey yapman gereken tek şey kalmaktı)
Şerefsiz: had me in the palm of you hand (avucunun içinde sahiptin bana)
Şerefsiz: then (o zaman)
Şerefsiz: why'd you had to go and lock me out when I let you in (neden gidip beni zor durumda bıraktın sana izin verirken)
Açelya: hey now you say you want it back (hey şimdi geri istediğini söylüyorsun)
Açelya: Now that it's just too late (şimdi çok geç)
Açelya: Well could've been easy (peki kolay olabilirdi)
Şerefsiz: ALL YOU HAD TO DO WAS STAY (yapman gereken tek şey kalmaktı)
Açelya: 😂
Açelya: tamam yeter
Açelya: şarkımı böldün diye sinirliydim ama şu an geçti
Açelya: anlamadığım nasıl bildin ne dinlediğimi?
Şerefsiz: az bağır dünyanın öbür tarafından bile duyuluyor
Açelya: nasıl ya?
Şerefsiz: şaka yapıyorum
Şerefsiz: komşunuzdaydım o yüzden çok rahat duydum
Şerefsiz: ama sen yine de az bağır boğazına bir şey olsun istemeyiz
Açelya: komşumuza geldin ve beni görmeden gidiyorsun öyle mi?
Şerefsiz: yoo şu an seni görüyorum mesela
Camdan dışarı baktım ama kimseyi göremedim. Bende bir şey yaptım.
Açelya: şu an ne yapıyorum?
Şerefsiz: camdan dışarı sarkıp...
Şerefsiz: indir lan o orta parmağı
Şerefsiz: A bak diğerini de çıkardı
Şerefsiz: telefon nerede lan?
Gülerek içeri döndüm ve telefonumu masamdan geri aldım. Yazdıklarını okuyordum bir yandan.
Açelya: indirmezsem n'olur lan?
Şerefsiz: şey olur ya...
Şerefsiz: bak bunu düşünmemiştim
Şerefsiz: Sanırım hayatın boyunca karşına çıkmam!
Açelya: bana ne sen kaybedersin
Şerefsiz: öf ya tamam ne yaparsan yap
Şerefsiz: aşk ile yap 🎶
Açelya: lan yine şarkıya bağladın bi dur
Şerefsiz: seniii seviyorum
Şerefsiz: seniii seviyorum
Şerefsiz: bunu söyleyince dünyayı
Şerefsiz: dünyayı değiştiriyoruuuum
Açelya: 😂🤣
Açelya: pepeenin şarkılarını nereden biliyon yaw?
Açelya: hadi benim küçük bir kuzenim var ama sen?
Şerefsiz: ben severim ya pepee
Şerefsiz: arada açar izlerim
"Açelyaaa işin bitti mi?" diye bağıran annemin sesini duyduğumda telefonu bıraktım ve cevap verdim "evet!" Bok bitti. Sus iç ses. "Gelsene bir yanıma!" Telefonuma gelen başka bir bildirimle odadan çıkmadan bildirim panelinden baktım, video göndermiş Şerefsiz, biraz dikkat edince pepee'nin seni seviyorumunu göndermiş olduğunu fark ettim. Boşverip annemin yanına indim. "N'oldu anne?" "Akşama bir tatlı yap canım çok çekti" "ne istersin?" "Bilmem, senin canın ne çekti?" "Ayy anne adını bilmiyorum ama çok güzel bir şey biliyorum, onu yapsam?" "Çikolatalı değil mi?" "Ful çikolata" güldü ve elindeki kaşıkla çorbayı karıştırmaya devam etti. "İyi yap bakalım, ama bak bizi zehirleme" "evet anne, bende ondan korkuyorum" "o zaman sana yardım edeyim, nasıl yapılıyor?"
Bir saatin sonunda kek hazırdı ve çikolata sosu kaynamak üzereydi. "Ya anne bu kek sönmüş!" "Olsun kızım" "anne çikolata sosu bir tuhaf oldu, neden böyle oldu ki? Ya of al yapmıyorum" deyip ellerimi yıkayıp sandalyeye oturdum. Ağlamak üzereydim. "Tamam kızım bir dahakine daha iyi yaparsın bunda ağlayacak bir şey yok!" dedi annem gözlerimin dolduğunu anlamış olmalı ki. E o da böyle söyleyince bende göz yaşlarımı tutamadım ve saldım. "Tövbe tövbe... Tamam ağlama kuzum hiçbir şey senin gözyaşına değmez... ayrıca tipsiz olması tadının güzel olmadığı anlamına gelmez ki! Değil mi?" "Bilmiyorum anne ya, bir keki yapmayı beceremedim ona üzülüyorum ben" "o senin suçun değil fırından oldu, biliyorsun pek yerinde değil yenisi alınacak... e hadi sil gözyaşlarını yoksa şimdi mideye indireceğim hepsini" gülerek elimin tersiyle gözlerimi sildim. "Neydi senin şu saçma şarkı? Hah... Benim adım Jokeria beni sakın deli yapma, saçımı da koyu yeşile boyatma, gelip yanına da canına okutma, biraz varsa kafa..." diye dans etmeye başladı. Bende ona katılıp bu saçma şarkıyı söylemeye başladım. Saçma olabilirdi ama çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koronalı Swiftiem |Texting |Tamamlandı
Teen Fiction0546...: neden dışarıdasın? 0546...: hastalık var Ne oluyor be? Bu kim? 0546...: etrafına bakınmayı kes 0546...: eve git Açelya: sen kimsin? Açelya: ve nereden biliyorsun dışarıda olduğumu? Açelya: neredesin sen? Açelya: seni tanıyor muyum? Açelya:...