ismail:han-de
hande:ne o kocacım beni gordugune sevinmedinmi
yanina gidip elini tutar ismail elini çeker
ismail:hande boş boş konusma çık şu odadan yoksa ben çıkarmasını bilirim.
hande:aa ayip ettin ama kocacığım olsun yine görüşürüz ama daha büyük süprizlerle
göz kırpar ve odadan çıkar.
sıla:bu ne simdi abi ya yuh ne dim sana ben birsey diyorum be sana
ismail:mahvoldu hersey ya herşey kimse ama kimse hic birşeyi bilmiyo anladınızmı neler cektigimi gecmiste ne yaşadığımıda anlatsam ağlarsınız siz beni her gün farkli bir kızla gezer hovarda bir adam bilmeye devam edin hic bisey göründüğü gibi asla degil beni eve götürürmüsün gercekten cok yoruldum..
sıla:tabi götürürüm abi ne demek ama anlatmak istersen ben hep burdayım veya istediğin birsey olursa.
ismail kafasıyla onaylanıp yavasca kalkıp arabaya dogru gidip binerler.
ismail:cok saol beni eve getirdiğin için nisa sanada ayrı tesekur ederim ikinizde iyiki varsiniz.(❤)
nisa ve sıla ayni anda
sılnis:sende iyiki varsınnn.
ismail tebessüm edip yavaşca eve dogru gider kapıyı açıp kendine bir kahve yapar ve her zaman oturduğu koltuğuna oturup bir şarkı acar. (şarkı multide var)
şarkıyı mırıldanmaya başlar
belalım yaban çiçeğim belalim aşkım gercegim belalım tek sevdicegim..
gözünden bir yaş süzülür tekrar eder
tek sevdicegim...oracıkta sızıp kalır
aslıhan'dan
kapının çalmasıyla kapıyı açmaya gittim
aslıhan:buyrun kimsiniz?
hande:aa beni nasıl tanımazsın aşık olduğun adamın kocasıyım tatlım (yalandan bir gülümsemeyle)
aslıhan gözlerinin dolmasına engel olamaz ama güçlü durmak için istifini bozmaz
aslıhan:ben senin kocana aşık falan değilim bundan banane ne icin geldin buraya
hande:bir projemi ne varmış sende varmışsın kocamdan uzak dur diye geldim ben pek buralarda olamıcam seni uyarım dedim nede olsa sende evli bir adamın ex sevgilisi olmak istemezsin he (göz kirpar)
aslıhan: (aglayarak ve bagrarak)defol git defol çık git evimden
handenin yüzüne kapıyı kapatir(helal skhj)
yere çöküp aglamaya başlar kendi kendine neden ismail neden yaptın bunu odasına çıkıp aglaya aglaya uyuya kalır(aslım bee)
sabah olduğunda ikisinin de aynı anda telefonuna msj gelir
kuzey yıldızı set
sıla:arkadaşlar bugün set var bildiğiniz gibi hepiniz 9 gibi setin oraya gelin..❤
aslıhan:tamamdır.
ismail:tamamss.
diger oyuncularda aynı sekilde onay verirler
herkez set günü setin oraya toplanır
sıla:arkadaşlar ilk önce bir kahvalti yapalım isterseniz
nisa:ayyy vallah cok acıktım saol lan trek
sıla:allahim sabr ver bana sen hadi arkadaşlar gidelim güzel bir şekilde kahvaltımızı yapıp setimizi cekelim.
herkez onaylar ve restorantın oraya dogru gitmeye başlarlar ismail aslıhanı kolundan tutup kenara ceker.
ismail:aslıhan konuşalımı böyle yapma
aslıhan:ne konuşmasından bahsediyosun biz seninle hic bir seyiz anladın mı? karınla konuş sen (sinirle kolunu ceker ve gider)
ismail:(bağırır)hande ben senin buraya gelmenden bir şeyler yapacağını anlamalıydım allah kahretsin.
hızlıca restoranta gitmeye başlar aslıhan'ın yanı sadece boş olduğu icin yanına oturur aslıhan ismai'lin yüzüne yemek boyunca bakmamıştır.sıla:arkadaşlar artık cekimlere yavaş yavaş başlayalım isterseniz
herkes başıyla ve cekim yerine gidip cekimlere başlarlar bütün cekimler bitmiştir.
sıla:arkadaşlar hepiniz bir dk bakarmısınız cok yorucu bir gündü gerçekten herkesin eline emegine sağlık repo veriyorum 1 kaç günlüğüne ondan sonra devam
toygan:ohhh vala durmadan uyurumm
nisa:bende uyurum vallah yaaa
herkes kahkaha atar
sıla:aslı sen ismaile git sen arabayla gelmemiştin nilsu burak toygan digerleri siz set arabasiyla gidin bende set arabasiyla giderim hadi öptüm sizi.
aslıhan:ismail gerek yok ben taksi cagrırım şimdi.
ismail:aslıhan nolur konusalim bak herşeyi anlaticam sana söz veriyorum
aslıhan:neyi anlatıcaksın karına nasil aşık oldugunu mu?
ismail:(elini tutar)hayır sana nasıl aşık oldumu.
bir anda ikiside birbirinden gözlerini cekemez ilk ceken aslıhan olmuştur
aslıhan:peki ama sadece birkere.
ismail:(heyecanlanır) tamam o zaman şey yapalım kahve icelim benim eve gidelim.
aslıhan kafasını salar beraber araba binip ismailin evine giderler(o evde neler olacak ksjsksjsj)
ismail kapıyı açıp eliyle girmesini işaret eder aslıhan gülümsemeyle karşılık verir
ismail:ben kahveleri hazirlamaya gidiyorum kendi evinmis gibi rahat
aslıhan:cok saol
ismail tebessüm edip kahveleri yapmaya gider salona elinde kahvelerle gelir birini aslıhana birinide kendi önüne koyar.
ismail:o zaman merak ettigin seyleri anlatiyim
aslıhan kafasını salar.
ismail:ben seni terk ettin ama nedeni vardı hani benim bir borcum vardı mafya'ya furkanı tehtit etmişlerdi o yüzden almak zorunda kalmıştım o zaman biliyosun oyuncuydum ama param sadece bana yetiyodu nerdeyse o borcu ödeyemedim benide hande beğenmiş beni o mafyada hande'nin abisiymiş bana handeyle evlenmemi söyledi yoksa bütün herseyime el koyucani senide öldürecegini söyledi senin her anın onda kaydı vardı( gözleri dolar) bana bisey olsa umrumda değildi ama sana bisey olursaydı ben yasayamazdim ben senin sacın'ın teline zarar gelse dünyayı yakarım ama o zaman hiç bir seye gücüm yetmiyodu inan bana ama şuan özgürüm o borcun tam 100 kat fazlasını verdim handen'de boşandım bakma o kocam diye geziniyo ben o 12 yıllın her saniyesi öldüm inan bana (elini tutar) sen beni sev veya sevme inan veya inanma ben sana hep aşık olarak kalıcam.
aslıhan birsey söylemeden sıkıca ismaile sarılır ismail şaşırsada kollarını kadın'in beline sarar aslıhan ismail diye mırıldanır
ismail:kokunu o kadar çok ozlemisimki inanamasın
aslıhan:(gozleri dolar) biliyomusun yastığını kokladım hep sen gittikten sonra sen kokuyosun diye (aglamaya başlar)ama sonra senin kokun gitti o kadar agladımki..
ismail:şş güzelim bak artık ben burdayım üzülmek yok aglamak yok seni çok seviyorumm..(❤)
aslıhan:bende senii cok seviyorum aşkım(❤)
nasıl bölümdü ama wuhuggg 4bölümü bu aksam atmaya calışıcam😌 rabisimi burdan kocaman öpüyorum o olmasa olmazdi❤ seviliyosunuz kuzucuklar oylamayı unutmayın.