eskisi gibi..

219 22 51
                                    

aslıhan:ismail eskisi gibi beraber uyuyalımı ama benı bir daha bırakmicaksın olurmu?cünkü ben sen yoken her gece kabus görüyodum her gece ağlıyodum.

daha sıkı sarılıp aglamaya başlar

ismail:(gözleri dolar )asla bırakmak yok anladınmi? bir daha bırakmam seni hemde asla(kokusunu icine ceker) ben bu kokuyo bu gözlere bu yüze nasıl hasret kaldım bilemesin.

aslıhan: üzülmek yok artık beraberiz (elini tutar) hem o bizim fırsatçı ismail beye noldu bakim (kahkaha atar)

ismail:çok ayıp ediyosun yagni bir dudak alabilirdik küçük yani istemezsen

aslıhan aniden ismaili aniden öper

aslıhan:(utanarak)oldumu?

ismail:(yanagını sever)oldu hemde çok güzel oldu.

ismail aslıhanı elinden tutup yukari götürmeye başlar

aslıhan:nereye ismail?

ismail:ee hani uyicaktık hem yarında repo güzel bir gün geciririz.

aslıhan:(utanır)tamam olur

beraber odaya çıkarlar ismail aslıhanı yataga ceker cektigi anda düşerler aslıhan ismailin üstüne düşer ismail belinden tutup birazdaha kendine çeker aslıhan yutkunur.

ismail:(sırtarak)vallaha ben böyle uyuya bilirim maviş(ulan skxhkshxjsh)

aslıhan:(kızarır)ismail bırak beni hadi kalk benim uykum var.

ismail:o zaman bir öpücük verde bırakim

aslıhan:(gozlerini kaçırır) sende iyi fırsatçı oldun ama ya

ismail:cevap ne bakalım maviş hanım?

aslihan:of ismail.

aniden öper aslıhan geri cekilmeye çalışır ismail izin vermez öpmeye devam eder aslihan kendini geri çeker.

aslıhan:(eliyle yüzünü kapatır) yaa

ismail:dudaklarının tadını nasil ozlemisim(obaa sjxjshdh)

aslıhan:(öksürür) uyiyalim hadi

aslıhan yata girip ceni pozisyonu alır ismailde arkasından sarılır ismail sevdiği kadının saçlarını koklayip küçük bir öpücük kondurur aslında ikiside uyumamıştır ama bu anı bozmak istemiyorlardir(❤)

sabah ilk uyanan aslı olmuştur yanına baktığında yüzünde gülümseme oluşur aslıhan kafasını ismail gösüne koyup sıkıca beline sarılır ismail hafifce gözlerini acar

ismail:uyanmışmı benim mavim.(saçına öpücük kondurur)

aslıhan:uyandım ama ben acıktım ya(dudaklarını büzer)

ismail:vallaha biliyonmu bende sana çok acım maviş.

ani bir hareketle aslihanı altına alır dudağına ard arda öpücük kondurur aslıhan gösünden itirir

aslıhan:ismail sen böyle yapicaksan daha çok işimiz var.

ismail:sanki senin hoşuna gitmiyo (sırıtır)

aslıhan:ismail beni sinirlendirme hadi karnım acıktı kahvalti hazırlayalım

aslıhanı elinden tutup mutfaga doğru götürür.

ismail:o zaman ben kahvaltılıkları masaya koyiyim sende şöyle guzel bir kuymak yap bide bir şarkı acim eskisi gibi dinleriz.(yanağından öper)

aslihan tebessüm eder.

şarkı~böyle sever

aslıhan mırıldanmaya başlar şarkıyı

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

terk ettin (isas)🍃🥀Where stories live. Discover now