Prolog

20 2 2
                                    

Wydarzenie które mogło by wstrząsnąć całym światem magii, ale jednak nic takiego się nie wydarzyło  tylko najbardziej zaufani ludzie wiedzieli prawdę. Gdy rodzina Potter miała już jednego potomka Tom Marvolo Riddle inaczej Czarny pan pewnej nocy zgwałcił Lily w wyniku czego powstałą Grace. James o niczym nie   wiedział myślał ,że dziecko jest jego. Tom gdy dowiedział się o ciąży sam do siebie się uśmiechnął , Riddle chciał mieć potomstwo,ale że jego miłość nie żyje to los do niego się uśmiechnął w taki sposób. Harry i Grace sa rodzeństwem o którym prawie nikt nie wiem. Gdy Lily i James nie chcieli wejść do jego szeregów zabił ich oraz zabrał Grace. Kiedy Syriusz Black chciał przyjść do przyjaciół został jedynie ich ciało oraz małego chłopca w łóżeczku dziecięcym z blizną na czole w kształcie błyskawic. Black wiedział, że zrobił to Riddle. Gdy tylko zabrał wszystkie rzeczy chłopca przyszło mu na myśl , że nie ma Grace. Pomyślał , że również zginęła.

Któregoś ranka RIddle wraz z córką oraz rodziną Malfoy mieli już zasiadać do stołu lecz w ostatniej sekundzie pojawił się zakon Feniksa by zabić Czarnego pana. Państwo Malfoy szybko zabrało Dracona oraz Grace i Teleportowali się do swojej posiadłości. Po kilku miesiącach w proroku codziennym pojawił się wpis ,że Lord Voldemort nie żyje , Małżeństwo Malfoy spojrzało na siebie a następnie na dziewczynkę która śmiała się wraz z Draconem układając wspólnie klocki. Narcyza oraz Lucjusz podjeli decyzję ,że jako zwolennicy Pana chcą ją wychować jak własną córkę. Dziewczyna nie może mieć nazwiska Voldemorta więc przyjmie Malfoy i będzie postrzegana jako kuzynka Dracona.


........................................................................>

jak wam się podoba ?

No please D.MOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz