ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΜΕΡΙΚΑ FACTS ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
- Οι λυκάνθρωποι δεν έχουν ακόμα τον λύκο τους μέχρι τα 16. Όταν κλείσουν 16 τότε γίνεται η πρώτη αλλαγή η οποία είναι και αυτή που πονάει πιο πολύ(σπάνε όλα τα κόκαλα μαζί), μετά από την πρώτη αλλαγή μπορούν να αλλάξουν όποτε θέλουν χωρίς καν να πονάνε απλός πρέπει να φανταστούν τον εαυτός τους στην μορφή του λύκου τους και το ίδιο όταν θέλουν να αλλάξουν σε άνθρωπο.
- Όταν πλέον έχουν αλλάξει την πρώτη φορά τότε μπορούν να μιλήσουν με τον λύκος τους μέσω της "τηλεεποικινωνιας" ( δεν μπορούσα να βρω άλλη λέξη). Με λίγα λόγια είναι σαν να έχουν έναν διαφορετικό άτομο μέσα στο κεφάλι του (ο λύκος έχει δικό του όνομα). Πολλές φορές ο λύκος δίνει συμβουλές και υποστηρίζει τον άνθρωπο του.
- Το ταίρι τους το βρίσκουν μετά τα 18. Μπορείς να καταλάβεις ότι το ταίρι σου είναι κοντά με 2 τρόπους. Πρώτον ο λύκος σου είναι ενθουσιασμένος χωρίς λογο και από μια ωραία μυρωδιά, δηλαδή όταν μυρίζεις το αγαπημένο σου άρωμα ή μία μυρωδιά που λατρεύεις τότε το ταίρι σου είναι κοντά. Μόλις με το ταίρι σου ενωθούν τα βλέμματα σας νιώθεις λες και ο κόσμος γύρω σου πάγωσε και ο λύκος σου φωνάζει συνέχεια ΤΑΙΡΙ!ΤΑΙΡΙ!. Επισης όταν ακουμπάτε ο ένας τον άλλον νιώθεται σπίθες.Με το ταίρι σου είστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον και μόλις δείτε ο ένας τον άλλον κατευθείαν αγαπιέστε επειδή σας ευλόγησε η Θεά του Φεγγαριού. Τα αγόρια ταίρια είναι υπερπροστατευτικα με τα ταιρια τους ειδικά οι Alpha. Μπορείς βέβαια όταν βρεις το ταίρι σου να το απορρίψεις ΑΛΛΑ υπάρχουν συνέπειες. Αρχικά όταν απορρίψεις το ταίρι σου ο πόνος είναι τεράστιος! Είναι σαν να σου ξεριζώνουν την καρδιά επιπλέον θα υπάρχει ένα κενό στην ζωή και στην καρδιά που κανένας φίλος, συγγενής ή άτομο αντίθετου φύλου μπορεί να το γεμίσει εκτός από το ταίρι σου. Αν το ταίρι σου έχει πεθάνει ή το απόρριψες τότε μπορείς να έχεις ή ταίρι 2ης ευκαιρίας( είναι ένας άλλος λυκάνθρωπος που δεν έχει ταίρι) ή μπορείς να επιλέξεις ποιον\ποια θες να σημαδέψεις ως ταίρι σου αλλά πρέπει να απορρίψετε τα κανονικά ταίρια σας. Για να είσαι offiacial ταίρι πρέπει να τελειώσετε την διαδικασία για να γίνεται official ταιρια το mating progress( mate ειναι το ταίρι στα αγγλικά). Η διαδικασία είναι η εξής: πρέπει το αγόρι να σημαδέψει δαγκώνοντας το κορίτσι στο σημείο που ενώνεται ο λαιμός με τον ώμο( την επόμενη μέρα εκεί θα υπάρχει ένα σημάδι σαν τατουάζ) αν όμως το κορίτσι έχει αίμα Alpha τότε και εκείνη πρέπει να σημαδέψει το αγόρι με τον ίδιο τρόπο. Το δεύτερο το τελευταιο βήμα είναι να κάνουν εμ 18+ πράγματα τεσπααα. Αν όμως αργήστε να ολοκληρώσεται τότε το κορίτσι περνάει Heat( ζέστη) δλδ για 1 εβδομάδα που συνήθως είναι η εβδομάδα πριν την πανσέληνο το κορίτσι νιώθει σαν να καίγεται όλο της το σώμα και ο μόνος τρόπος να σταματήσει είναι να αγγίζει το ταίρι της. Επίσεις είναι συνέχεια ας πούμε καυβλωμενη. Αυτό γίνεται για να ολοκληρώσουν πιο γρήγορα.
- Ολοι οι λυκάνθρωποι είναι χωρισμένοι σε αγέλες εκτός από αυτούς που οι αγέλες τους καταστράφηκαν και δεν ήθελαν να μπούν σε άλλη αγέλη, αυτούς που τους έδιωξαν από την αγέλη που ανήκαν λόγω κάτι το οποίο κάνανε και αυτούς που με δική τους πρωτοβουλία φύγαν από την αγέλη τους. Αυτοι οι λυκάνθρωποι ονομάζονται Rogues. Μερικοί από αυτούς είναι καλοί ενώ άλλοι όχι. Η κάθε αγέλη έχει την δικιά της γη και οι μόνοι τρόποι να πάρουν κιάλλη γη είναι μέσω μάχης ή κάποιας συμφωνίας.
- Σε κάθε αγέλη υπάρχει μία ιεραρχία: Alpha+ Luna, Beta+ Female Beta, Gamma+ Female Gamma, Delta, Top Warrior, Omega. Ο Alpha είναι ο αρχηγός της αγέλης μαζί με την Luna που είναι συνήθως το ταίρι του αν όμως δεν βρει το ταίρι του τότε ή τα κάνει όλα μόνος ή Luna είναι η αδελφή του αν έχει. O Alpha και η Luna είναι τα πιο δυνατά μελη της αγέλης και όλοι πρέπει να τους υπακούν. Αν κάποιος δεν τους υπακούσει μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια ιδαίτερη φωνή που αν δεν είσαι Alpha δεν μπορείς να υποκήψεις. Beta είναι το δεξί χέρι του Alpha και η Female Beta είναι ο δεξί χέρι της Luna. Gamma και Female Gamma είναι σαν ο δεξί χέρι των Beta και Female Beta. Delta είναι οι απλοί λυκάνθρωποι στην αγέλη. Ο Top Warrior είναι ο καλύτερος πολεμιστής. Omega είναι τα πιο αδύναμα μέλη της αγέλης που είναι υπεύθυνα για όλες τις δουλειές του σπιτιού. Ο καθένας παίρνει τον τίτλο αναλόγως τι είναι\ήταν οι γονείς του. Ολα τα μέλη ζουν στο σπίτι της αγέλης το οποίο είναι ένα τεράστιο σπίτι και ο καθένας έχει το δικό του δωμάτιο αλλά όποιος θέλει μπορεί να έχει το δικό του σπίτι αλλά πρέπει να είναι κοντά στο σπίτι της αγέλης. Ολα τα μέλη της αγέλης μπορούν να μιλάνε μεταξύ τους μέσω της τηλεεποικινωνιας.
- Οι λευκός λύκοι είναι οι πιο σπάνιοι και έχουν καλύτερες ικανότητες απο τους κανονικούς δλδ μπορούν να μυρίσουν από πιο μακρια, τρέχουν πιο γρήγορα και είναι πιο δυνατοί. Βέβαια είναι πολύ σπάνιοι γιατί το να είσαι λευκός λύκος θεωρείτε δώρο απο την Θεά Του Φεγγαριού.
AYTA EINAI TA ΒΑΣΙΚΑ FACTS ΑΝ ΕΧΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ
YOU ARE READING
Alpha Mate
WerewolfH Maddison είναι μία 19χρονη λυκάνθρωπος και κόρη του Beta της αγέλης Red Moon Pack. Ξέρει ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει το ταίρι της αλλά δεν πιστεύει ότι τον χρειάζεται. Ο Alexander είναι και αυτός λυκάνθρωπος . Είναι ο Alpha της αγέλης Moonlight Pa...