Part 10

288 13 1
                                    

Kevin asked in confused state: lekin tum ne ye kyun Kiya? Aisi Kya majboori thi tumhaari?

Flashback

Abhijeet said in most extreme angry tone: main aisa nahi karunga. Samjhe tum? Tum mujhe maar bhi do na tab bhi main ye nahi karunga.

Man said in cruel tone: tumhe maarna kon chahta hai? Mein tumhe aur tumhaari family ko maarna nahi chahta balke tarpaana chahta hun, pal pal tarpana chahta hun.

Abhijeet said again in angry tone: ye kabhi nahi ho ga kyun ke main wo bilkul nahi karunga jo tum chahte ho.

Man said to Abhijeet in his killer tone: karna to tumhe pare ga hi. Yakeen mano Abhijeet, tum majboor ho jao ge ye karne ke liye.

Abhijeet asked: kesi majboori?

Man answered him in cruel tone while laughing: mere admiyon ne Daya ke brain mein aik aisi device fit kar di hai jis se hame pata chalta rehta hai ke Daya ke dimaag mein kya chal raha hai sur usi device se ham Daya ke brain ko instructions de kar Daya se kuch bhi karwa sakte hain. Kuch bhi matlab kuch bhi. Ham us se us ka desh barbaad karwa denge aur police us ko mujrim samajh kar jail le jaye gi. Hamaare kehne par Daya apni bhi jaan lene pe raazi ho jaye ga is liye khabardaar rehna.

Abhijeet answered him in angry tone not believing what the man was saying: tum jhoot bol rahe ho. Tum kya samajhte ho, tum kuch bhi allah balah bako ge aur mein maan lunga. NAHI, main kabhi bhi nahi maanunga

Man said trying to make Abhijeet remember: Abhijeet, yaad karo, abhi kuch months pehle hi Daya ka kidney stone ka operation Hua tha, tabhi mere admiyon ne vo device Daya ke brain mein fit ki asaani se.

Abhijeet said in low tone: operation to Hua tha lekin tum jhoot bol rahe ho, mujhe tum par yakeen nahi hai.

Man said in exhausted tone: mujhe pata tha ke tumhe itni asaani se yakeen nahi ho ga, lekin fikar na karo, waqt ke saath yakeen bhi ho jaye ga. Aur Haan, kisi ko bhi hamaare baare mein na batana warna mein apne admiyon se hi keh kar Daya ko marwa dun ga.

Abhijeet got shivered listening this.

Man said once again: aur haan, agar yakeen a jaye to sab ko yahi zaahir Karna ke tum Daya ki waja se ye sab kar rahe ho aur khabardaar jo tum ne mere plan ke baare mein kisi ko bhi bataya, meri nazar tum par her waqt hai.

Flashback End

Kevin asked him in shock: Kya? Abhijeet, tum ne ye sab mujhe kyun bataya? Kis ko pata, us gunde ki nazar ab bhi tum par ho. Tumhaari aur tumhaari family ki jaan khatre mein hai.

Abhijeet said in teary tone: mujhe ab is ki koi parwa nahi rahi, ab aur control nahi kar sakta tha main apni feelings ko, jab tum ne mujh se poocha to main poori tarah toot Gaya aur faisala Kiya ke ab main is raaz ko aur raaz nahi rakh sakta. Is tarah sab ke saamne ghusse se react kar kar ke mujhe aisa feel hota hai ke shayad ghussa hi meri nature hai. Is sab ki adat ho gayi hai mujhe lekin kabhi kabhi bohat rona ata hai. Sab ke saamne to main akar aur ghussa dikhaata hun lekin akele mein mein bohat rota hun. Aisa feel hota hai jaise main pagal ho jaun ga. Na chahte hue bhi sab se nafrat Karne pe majboor hun main. Aur chupa nahi sakta tha main apni feelings. Koi chahiye tha mujhe share karne ke liye. Daya se to keh nahi sakta tha warna us ki jaan khatre mein a jaati, tum se keh raha hun Kevin. Par please mujh se waada karo ke tum ye kisi ko bhi nahi bataoge

Kevin said in teary tone: mein waada karta hun ke main kisi ko nahi bataunga. Tum batao ke tumhe is sab pe yakeen kese Hua?

Away from them, one man was continuously listening their conversation and anger was burning in his heart: is Abhijeet ka kuch Karna pare ga warna aik din ye sab ko bata dega aur jitna ye raaz khula ga itna hi Abhijeet ki family mein sukoon ho jaye ga par main ye sukoon qaim nahi rehne dunga.

Abhijeet started saying to Kevin: pehle to Maine yakeen nahi Kiya the lekin phir kuch aisa Hua ke mujhe yakeen Karna para

Flashback

Abhijeet was going back to his home one day. You all know that Abhijeet walks to school and home. So he was walking towards his home. Suddenly, he bumped with a man and man gave him a CD and ran from there.

Abhijeet called the man loudly: are bhai sahab, ye ap ki CD?

But in reply, Abhijeet got no response. The man was out of Abhijeet's sight. Abhijeet was confused that why the man gave him CD. He decided to take the CD home and see what's inside. Abhijeet took the CD home and played it secretly and saw Daya was placing a bomb in a factory, maybe of Canada. Abhijeet shivered seeing this

Abhijeet thought in worried way: kahin wo aadmi sach to nahi bol raha tha?

Abhijeet came outside and saw his parents seeing television very carefully. The news was flashing on the television and one reporter was telecasting the news: khawateenon hazraat, jaisa ke ap dekh rahe Hain, Canada ki aik factory mein bomb ke traces mile Hain aur wahaan ke poilce officers bomb ko diffuse Karne ki bhi koshish kar rahe Hain. Jaise hi hame kuch aur bhi pata chale ga ham ap ko khabar karein ge.

Abhijeet got shivered listening this, that means the man was saying truth.

Flashback End

Abhijeet said: phir ahista ahista mujhe yakeen hone laga aur main wohi karta Gaya jo mujhe us anjaan admi ne kaha.

Kevin was shocked listening everything.

dependent on youWhere stories live. Discover now