Part 11

254 17 1
                                    

Abhijeet was sitting on his bed and his head was burried in his chest. He was crying with no voice. The door of his room was locked so that no one could see him crying. This was the time he was exposing himself, shattering tears and remembering sweet and sour moments of his happy life. He remembered how he and Daya did so much fun hidden from their parents

Flashback before 5 years

Abhijeet was sitting on the sofa while making a disgusting face in bad mood. Meantime, Daya was passing from the corridor, he saw Abhijeet sitting on the sofa of living room with a moody face. Daya slowly slowly came near Abhijeet and started tackling him. Abhijeet started laughing madly because of the tackling while saying between the laugh: Daya bhaiya...hahaha...na karo na...hahaha...bas...bas...hahaha

Daya finally stopped the tackling and Abhijeet burst out on Daya as expected: kya Daya bhaiya? Ap bohat bure ho? Aisa bhi koi karta hai apne chotu ke saath?

Daya said in naughty tone while making a fake sad face: karta kaise nahi? Mera chotu itna udaas jo lag raha tha aur main to sirf apne chotu ko hanstey hue hi dekh sakta hun na.

Abhijeet said in dramatical way: ye bhi koi tareeqa hai hansaane ka. Agar ap mujhe hansana hi chahtey ho to mera problem solve karo na.

Daya said in confused tone while smiling: kesa problem?

Abhijeet said in sad tone: bhaiya, exam hone ka ye matlab thori na hai ke bachay ko enjoy hi na karne do.

Daya said in confused tone: kya matlab?

Abhijeet said in sad and taunting tone: dekho na mom dad ne mujh se mera phone le liye taake mein exam par focus kar sakun and kaha ke no masti till exam ends. Aur to Aur raat ke 8 baje ke baad mera bahar jana bhi mana. Ye na insaafi hai Daya bhaiya. Kuch karo na ap?

Daya started laughing on Abhijeet's situation: bohat acha hua tumhaare saath. Exam pe dhyaan do. No masti chotu, no masti. Bohat acha kiya mom dad ne.

Abhijeet started hitting Daya on his arm. Voice came from Daya's mouth: ouchh, kya kar rahe ho Chotu?

Abhijeet said in taunting way: wohi jo ap kar rahe hain. Aur hansein meri haalat pe, aur hansein.

Daya this time turned to Abhijeet in serious tone: to is mein itna sad hone ki kya zaroorat hai. Hamaare parents hamaare liye jo bhi karte hain vo hamaari behtari ke liye karte hain. Aur waise bhi it's time to make your future Abhijeet so focus on your studies.

Abhijeet said in sad and nervous tone: lekin?

Daya asked in serious tone: lekin kya?

Abhijeet continued in sad tone: lekin bachpan bhi sirf aik baar hi ata hai. Roz roz nahi. Aur mere saare doston ne aj raat ko cinema mein movie dekhne ka plan banaya hai aur meri beizzati na ho jaye gi mere parents ne mujhe permission nahi di. Daya bhaiya, please kuch karo na. Koi plan banao

Daya asked while rolling his eyes: kitne baje jaana hai movie pe?

Abhijeet said in his innocent tone: 11 baje raat ko.

Daya said in serious tone: mein bhi chalunga tumhaare saath.

Abhijeet hugged Daya in happiness while listened voice from behind: kis khushi mein itni jhappian par rahi hain?

Daya and Abhijeet looked behind and saw Praduman. Abhijeet signalled Daya to make some excuse through his eyes.

Daya said while making a excuse: kuch nahi vo Abhijeet exam ke liye tensed tha to us ne jhappi maar li


In night

At 10 pm, parents of duo got ready to sleep and Daya and Abhijeet started to make a plan to escape for the movie. In some minutes, parents slept and Daya and Abhijeet made their way towards window to escape. The slightly opened the window without making a voice and Abhijeet and Daya came outside through window. Abhijeet gave a high five to Daya. In reply, Daya also gave Abhijeet a high five. Abhijeet and Daya started walking on the road which was fully dark when Daya asked: bahar to nikal aye par jayein ge kese? Koi transport bhi nahi nazar a rahi.

Abhijeet said in his most cutest way: are itni si baat, ap bhi na had karte ho bhaiya. Mein koi kacha khilaadi nahi hun. Kevin mujhe apni car pe lene a raha hai apne bhai ke saath.

Daya gave a kya baat hai wali look to Abhijeet.

They both went to cinema with Abhijeet's friends and enjoyed a lot. Coming back, it was 1 am. Kevin and his brother dropped Daya and Abhijeet at home. Daya and Abhijeet moved towards window when Abhijeet took a jamaie ( dont know what we say jamaie in english 😐).

Daya started in taunting tone: dekha..neend a rahi hai na..Aur der se so..phir subah utha hi nahi jayega exam ke liye.

Abhijeet also said in taunting tone: mera exam kal nahi parson hai.

Daya said: oh

Daya and Abhijeet entered inside their room through window but as soon as they turned to see their room, they saw their parents staring at them with angry eyes. They got shocked. Abhijeet holded Daya's hand tightly in scare while saying to Daya in low voice: Daya bhaiya..bacha lo mujhe.

Praduman asked in strict tone: kahaan gaye the tum dono itni raat ko? DAYA tumhe pata hai na ke Abhijeet ka exam hai phir bhi tum ne us ka saath diya.

Daya said while trying to defend Abhijeet: nahi dad, Abhijeet na nahi, Mein Abhijeet ko le par gaya tha. Mein bohat bore ho raha tha to socha Abhijeet aur mein movie dekhne chalte hain. Ap please Abhijeet ko kuch mat kahein.

Praduman said in unbelievable tone: kya Daya? Tum? Tumhe pata hai na ke mene Abhijeet ko mana kiya hua hai.

Daya said in guilty tone: sorry dad, ainda nahi hoga

Flashback End

Abhijeet said to himself in teary tone: mein bohat bura hun. Daya bhaiya ne hamesha mere liye socha. Hamesha meri side li. Mujhe defend kiya aur badle mein unhe kya mila? Zillat aur nafrat? Bohat bura hun main. Aakhir ye sab mere saath hi kyun ho raha hai? Khuda ne meri aur Daya bhaiya ki dosti ko hi kyun azmaaya? Ye azmaaish kab tak jaari rahe gi aur kya kya khatam kar ke jaye gi? Saare rishte to pehle hi cheen liye hain. Ab to sirf maut hi baaki hai. Aur kya kya hona baaki hai?

dependent on youWhere stories live. Discover now