Taehyun
°•°•°•°•°•°-Hueningkai trebuie să mai lucrezi la săritură, când aterizezi ești prea departe de formație... Hueningkai? Hueningkai! Mă asculți?
Kai și Soobin erau prea ocupați să asculte de Yeonjun.
-Ooo, ești așa drăguț Hueningkai!
-Cel mai tânar membru al grupului este cel mi drăguț! spune Kai în timp ce îi mângâie burtica lui Soobin.
-Hei, băieți! Vreți să îl faceți pe fratele vostru mai mare fericit terminând mai repede cu repetițiile pentru a ne juca pe PS. le spune Yeonjun celor doi cu o voce pițigăiată.
-Hyung, e o idee bună. îi răspunde Beomgyu. Haide Tae, nu mai sta în colț și treci aici!
-Bun! Să începem. urlă Yeonjun.
°●°●°●°
-Încă o dată. Și 1,2,3,4 dreapta, stânga și 5,6,7,8. Bun, cred că e bine.
-Să ne uităm pe filmare Yeonjun-hyung. Aduc imediat telefonul.
Beomgyu se împiedică de piciorul meu în timp ce se îndreptă spre telefonul ce era sprijinit de papucii lui Kai în capatul salei de practică.
-Îmi pare rău hyung!
-Este în regulă. Haide-ți să ne uităm la filmare. spune acesta când revine cu telefonul.
După vizionarea filmări, Yeonjun, Soobin și Heuningkai păreau mulțumiți dar...
-Bun, acum ne așteaptă PS-ul!
-Trebuie să îmi strâng lucrurile și vin imediat, Kai, așteaptă-mă!
-Te ajut, Soobin-hyung.
-Ai de gând să mai exersezi? După fața ta, nu pari mulțumit. il întreb pe Beomgyu.
-Coregrafiea a ieșit bine, dar nu sunt mulțumit de mișcarile mele, se poate și mai bine.
Prietenul meu își dorește mereu ca lucrurile să iasă perfect, mai ales când este vorba de performanțele noastre.
-O să rămân și eu cu tine. Ar trebui să mai lucrez și eu la mișcările mele.
-Haide-ți băieți, ce faceți? ne întrebă Yeonjun-hyung.
-Noi mai rămânem, pentru noi, PS-ul mai poate aștepta.
-Bine atunci, nu stați prea mult, trebuie să te bat la urmatorul meci, așa ți-am promis, Boemgyu.
-De parcă m-aș lasa bătut. Mai ai mult până să mă ajungi.
Îi salutăm și încerc să îmi asez telefonul pe o cutie.
-Nu vrea să stea, papucii lui Kai erau mult mai buni.
-Ar trebui să îi prind din urmă și să îl descalț pe Hueningkai.
-Da, nici nu știu cum de a reusit să danseze desculț. spun în timp ce rând.
-Dacă el încearcă să facă pe pinguinul și patinează prin sală. Sunt sigur că sosetele lui cânva albe sunt negre acum.
-Cu siguranță.
-Bine, așeză telefonul și să repetăm. I sa stam ceva pe aici, tu ai ales asta.
Mă așez lângă el după ce mobilizez telefonul, iar acesta mă întreabă:
-Acesta este ultimul nostru an de liceeu dar cu toate astea drumurile noastre nu se despart. Ce se v-a întâmpla cu tine și Youra?
-Lucrurile vor rămâne la fel. Nici nu vreau să se schimbe ceva. Adică lucrurile au rămas așa chiar și când am debutat într-o trupă. Am încredere în legătura noastră. îi răspund la întrebare în timp ce exersăm.
-Spui că o să rămână la fel...hmmm...și dacă se vor schimba totuși?
-Hyung, ți-am spus deja că lucrurile nu se vor schim...
-Dar nu vrei să se schimbe?
Mă opres și mă uit nedumerit la el.
-Nu înțelegi? Sau nu vrei să înțelegi?
Să nu îmi spu că tu și fata asta sunteți doar prieteni și că nu simți ceva mai mult pentru ea.-Beomgyu parcă repetam.
-Nu vrei să vorbești despre asta? Bine, nu acum, la momentul potrivit.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Sper să va placă acest capitol. Mi-ați arata asta dacă ați apasa pe steluța ☆ din sânga jos.
Aștept parerile voastre despre acestă carte în comentari.
CITEȘTI
Best friends? #K.TH.
Jugendliteratur"-De astăzi o să îmi dedic timpul unei noi prieteni. zâmbetul îi devine și mai călduros, acum arătându-și dinți albi. Fata se uită confuză la băiatul din fața ei ce era de o înălțime cu ea, cu părul brunet ce îi venea în ochi și mână lui mare ce o a...