YOURA
°•°•°•°•°•°Razele de soare mă orbesc. Liniile galbene își făceau loc printre frunzele cireșului.
Întinsă pe pătură, îmi pun mâinile în față pentru a opri razele în a-mi sclada fața în lumină.
Râd, râd ca să uit de tristețe și încerc să mă bucur și din cel mai mic lucru.
Taehyun se asează lângă mine pe pătură. Stă lipit de mine. Își întoarce fața către a mea.
-Ce faci?
Nu îi răspund.
Fețele nostre erau așa aproape una de alta, îi puteam simți respitația caldă pe gâtul meu.
Eu dor încercam să mă uit la florile de cireș.
Eu l-am invitat pe Taehyun la mine și nu sunt în stare să îi vorbesc.
Eram tristă, Taehyun era în ultimul an de liceu, la șfârșitul anului lucrurile nu o să fie la fel. Poate ne vom distanța, nu îmi doresc asta.
Simțeam că nu mai este mult pănă v-a veni acel moment.
Cănd mă uit la el simt admirație și sunt foarte recunascătoare că îmi este prieten.
A realizat atât de multe împreună cu prieteni săi. Și-a indeplinit visul, acela de a fi idol. A muncit din greu pentru tot.
Imi era frică, acum orice putea să îl ia de lăngă mine.
-Ce s-a întâmplat, Youra?
Mă trezesc brusc din gândurile mele când Taehyun își pune mâna lui pe a mea.
-Tae! Mă gândesc la sfârșitul anului, când vei termina clasa a 12-a, eu...
-Youra, chiar dăcă termin clasa a 12-a și chiar dacă acum sunt idol, nimic nu se v-a scbimba. Nimic. Îți promint!
Promisiunea lui m-a tulburat. Nu știu dacă într-un sens bun sau râu. Mă bucur că își dorește ca lucrurile să rămână așa cum sunt, dar în același timp promisiunea lui mă sperie.
-Totul o să fie la fel!
LA ȘCOLĂ:
°•°•°•°•°•°•°•Este mare agitație în școlă. Anul acesta se v-a organiza o petrecere de absolvire pentru cei de clasa a 12-a.
Este prima data cănd se organizează o astfel de petrecere. Poate că și eu o să am parte de una anul viitor.
Mai sunt 3 luni pănă atunci și este un haos total.
Toți sunt încărcați cu pregătiri și cei mai mulți elevi de a 11-a și a 10-a încerca să se infiltreze în "persolal".
Doar cei de a 12-a vor fi prezenți la petrecerea lor, ceva normal, dar dăcă te ocupai cu muzica sau ajuți la montarea si demontarea lucrurilor de pe scenă (sau mai știu eu ce alt ceva), participai la petrecere. Bine, nu puteai să te distrezi cu cei de a 12-a dar te puteai da mare la restru că macar ai văzut ce era acolo.
Toate fetele ce aveau iubiți mai mari încercau să intre în acest personal ca să le fie alături. Mi se pare o mare prostie.
Poate de întrebi de ce era haos deși mai sunt 3 luni până la petrecere?
Elevii cei mari s-au luptat aproape tot anul ca să obțină acest drept și deși l-au obținut, au făcut-o cam tărziu.
Directorul nu a fost de acord, dar a cedat spunandu-le că pot să organizeze petrecerea, dar fară ajutorul profesorilor, știa că nu au cum să reușeasca în doar 3 luni.
Trebuie să se descurce pe cont propriu și nici ei nu știu în ce v-a consta toată nebunia asta.
Kim Jisoo a încercat să mai calmeze tota treba asta și i-a cam reușit, ea este organizatiarea și toți o ascultă.
A venit cu propuneri bune și a obținut accesul la sala de sport, locun unde se v-a desfășura totul.
Vor exista miss și mister al petreceri, totul datorită ei.
Mă aflu langă panoul de afirase când Jisoo trece le lângă mine și lipește un anunț.
L-a lipit în graba și și-a văzut de drum.
"Căutăm DJ cu experiență.
Audițiile se vor tine Joi și Vineri în pauza mare în sala de sport."Mai jos de anunț se afla o foaie goală unde îți puteai scrie numele.
Am stat și n-am uitat la aceea foaie.
[Mai ști ce am spus de fetele care încercă să intre în personal și că totul este o mare prostie? Ei bine, cred că îmi retrag cuvintele]
Am scos un pix din ghiozdan și mi-am scris numele: Song Youra. Eram prima pe listă.
Pot spune că mă pricep, am învățat totul de la tata, înșa era o nebunie.Ca fată, nu cred ca aveam vreo sansă. Cautau un dj, nu o djane, dar merita să încerc.[ Poate sună ciudat,dar da, djane e femininul cuvântului dj.]
Nu am mai mixat de 3 ani, după ce tata a plecat de lăngă mine și mama. Nu știam de ce ne-a lăsat, nici mama nu știa.
Am plecat de lăngă panou și am lăsat în urmă numele meu scris cu negru.
CITEȘTI
Best friends? #K.TH.
Fiksi Remaja"-De astăzi o să îmi dedic timpul unei noi prieteni. zâmbetul îi devine și mai călduros, acum arătându-și dinți albi. Fata se uită confuză la băiatul din fața ei ce era de o înălțime cu ea, cu părul brunet ce îi venea în ochi și mână lui mare ce o a...