Taehyun
°•°•°•°•°•°-Mereu mi-a plăcut să stau la umbra unui copac, e așa plăcut mai ales după o zi grea.
-Ai avut o zi grea?
-Nu foarte grea, dar e bine să iei o pauză și să stai singur sau în compania unei persoane.
-Să înțeleg că sunt o companie plăcută.
-Așa este. Îmi face plăcere să stau cu tine.
-Atunci ai vrea ca acesta să fie locul nostru? Să ne întâlnim sau să venim aici la sfârșitul fiecărei zi. Ce zici Youra?
-Da ,de astăzi , la umbra acestui copac de lângă lac, va fi locul nostru. Nu se putea un loc mai frumos de atât.
Mă îndrept la copacul de lângă lac, locul stabilit în urmă cu doi ani de mine și de Youra să ne întâlnim la șfârșitul fiecărei zi.
După ce am terminat de exersat cu Beomgyu mi-am luat rapid lucrurile îndreptându-mă către ieșire.
-De ce ești așa grăbit? mă întreabă Beomgyu-hyung.
-Trebuie să ajung undeva.
-Dar PS-ul?
-Trebuie să mai aștepte.
-De ce nu mi-am spus că ești ocupat? Ți-am spus că o să te rețin mai mult pentru a repeta, iar tu nu ai obiectat.
-Vreau doar să petrec timp cu amândoi. Nu este târziu, doar vreau să ajung mai devreme.
-Nerăbtător? Deci tot despre Youra este vorba.
Incepe să nu îmi placă remărcile lui despre mine și Youra.
-Înțeleg, înțeleg. Poate îti faci și ceva timp pentru a ne juca, până atunci o să îl bat pe Yeonyun-hyung.
Asta e conversațiea ce mi-o aduc aminte în drumul spre lac înainte să o văd pe Youra făcându-mi cu mâna și îmi dau seama că am ajuns.
Se pare că a ajuns înaintea mea chiar dacă am depus efort pentru a ajunge primul.
-Aștepți de mult timp? o întreb când ajung mai aproape de ea.
-Nu, doar am venit mai devreme.
-S-a întâmplat ceva?
-Nu pot să fiu liniștită până nu aflu rezultatul.
-Ooo, tot depre audiție este vorba. Te-am iertat, am uitat să îți spun asta.
-Hum? Despre ce vorbești?
-Te-am iertat pentru că nu mi-ai spust despre intenția ta de a participa la adudiții deși noi ne-am întâlnit aici și ne-am povestit ziua fiecăruia.
-Ah...da! Imi cer scuze!
-Ți-am zis deja, te-am iertat, acum hai să facem o mică plimbare, bine?
O apuc de încheietura mâinii și o drag ușor lângă mine.
-Cum ți-a fost ziua? mă întreabă ea.
-Astăzi ne-am bazat pe repetatul coregrafiilor. Yeonjun-hyung a considerat că putem corecta anumite greșeli la mișcările noastre așa că asta am făcut. Am rămas cu Beomgyu pentru a mai exersa. Băiatul ăla e un perfecționist.
-Ce mai face Beomgyu-oppa?
-Acum s-a dus super entuziasmat să se joace pe PS cu băieți. O să mă alătur lor mai târziu.
-Mâine ne jucăm fotball, nu?
-Stai dar mâine e sâmbătă?
-Da.
-Am și uitat în ce zi suntem astăzi, sunt cam zăpăcit în ultima vreme, normal că ne jucăm.
Un alt obicei de al nostru este să ne întâlnim sâmbătă după-amiază să ne jucăm fotball. A început să iubească acest sport după ce am încercat să o învăț încă din prima zi de când ne-am cunoscut.
-Deja am ajuns de unde am plecat, am facut o tură a lacului. Îl mai înconjurăm o dată și după te duc acasă, nu vreau să se facă târziu când ajungi.
Îmi etalează un frumos zâmbet și ne continuăm plimbarea.
CITEȘTI
Best friends? #K.TH.
Jugendliteratur"-De astăzi o să îmi dedic timpul unei noi prieteni. zâmbetul îi devine și mai călduros, acum arătându-și dinți albi. Fata se uită confuză la băiatul din fața ei ce era de o înălțime cu ea, cu părul brunet ce îi venea în ochi și mână lui mare ce o a...