(Şebnem’in Ağzından)
““““Allah’ım yaaa! Koskoca Şebnem Gürsoy, babasının özel hastanesi dururken niye başkasının hastanesinde üstelik asistan olarak işe başlar yaaaa! Ben ne güzel İzmir’de kendi hastanemizde başhekim olcaktım, belki ordan bir Paris’e, bir Londra’ya, bir New York’a açılcaktım, asistan oldum!
Neymiş babam benim alın terimle para kazandığımı görmek istiyormuş. O kendi tırnaklarıyla kazıyarak gelmiş, kızı üstüne konamazmış. Yok böyle bişey!
Şuna bak emir gibi: “Şebnem Gürsoy, Asistan Şebnem Gürsoy! Direk 2015 numaralı odaya gelin!” sen kimsin ki bana emir veriyorsun? Anons parçası? Ben koskoca Şebnem Gürso…””””
Diye düşünürken arkamdan Cezmi Baattin Delik Bey, “ya da bizim taktığımız lakabı ‘Cerrah Bölüm Dikdatörü’ ‘CBD’” geldi tabi ki her zamanki azarlamasıyla:
CBD: Sen niye hala burda duruyosun! Git çabuk 2015 numaralı odaya! Duymadın mı anonsu?
Şebnem: Gidiyorum efendim.
“Efendim” miş. Niye bu adama kral gibi davranmak zorundayız ki? Hayır, kariyerim onun elinde, ne Almilla, ne Kainat, ne de ben bişey diyebiliyoruz.
Size onlardan hiç bahsetmedim dimi? En yakın arkadaşlarım. Burda, ilk gün tanıştık.
Almilla: Canım benim, kendisi çok meraklıdır evrene. Sürekli enerji üzerine düşünür. Estetik cerrahı Özgür’ün sevgilisi.
Kainat: Aramızda en normal olan. Kalp cerrahı Can’a aşıktır.
Özgür: Yaşama sebebini anlamadığım estetik cerrahı. Almilla’yı ameliyat ettiği kadınlarla kıskandırmaktan hoşlanır. Pahalı organizasyonlara bayılır.
Can: Kalp cerrahı ve aynı zamanda hastanemizin başhekimi. Aslında hep fotoğrafçı olmak istermiş. Mesleğini en iyi şekilde yapmaya çalışır. O da Kainat’ı seviyor ama ikisinin birbirini sevdiklerinden haberleri yok.
Mete: Beyin cerrahı, aynı zamanda nişanlım. Kendisi yakışıklıların everestidir. Biraz inatçı ve bilmiş, aynı benim gibi. Aaaaa, ne tesadüf! O da benim gibi Özgür’le anlaşamıyo! Ama ortak noktaları olmuyo da değil.
İşte, bizimkiler de böyle! Adamı bayıltıp ayıltanı mı dersin, magmaya sokanı mı dersin, sonra o magmadan seni alıp taaaaa… gökyüzüne çıkaran mı dersin, hepsi var yani.
Al işte, yine acile hastalar gelmiş, zincirleme trafik kazası! Hiç bitmez mi bu kazalar kardeşim yaaaa!