Jungkookův pohled
Jmenuju se Jungkook. Mám 15 a žiju v domě se svým bráškou Jinem, sestrou Larou, mamkou a taťkou. Mamka, taťka a Lara mě velmi v lásce nemají, protože jsem jiný než oni. Dokonce mě sami nazvali zvířetem. Proč? Protože jsem hybrid. Králičí hybrid.
Hybridi v naší zemi nejsou zrovna oblíbenými stvořeními. Prý jsou s nima jenom problémy. Doteď nerozumím, co tím chtěl táta říct. V životě jsem se nesetkal s hybridem, se kterým by byli nějaké problémy. Vlastně, já jsem se nesetkal s nikým než se spolužáky ve škole, který mě taky moc nemusí. Ani oni nevědí, že jsem hybrid. Své ouška si chráním kapucí. Ve škole toho moc nenamluvím a jediný, komu nevadí že jsem až moc potichu je můj kamarád Yoongi, který je také hybrid. Jenomže kočičí.
„Ja vím že se tě to nikdy neptám ale dnes už vážně musím. Děje se něco?" Zeptal se Yoongi, který kráčel vedle mě. „Proč se ptáš?" „Protože dnes si potichu víc, než jindy. Chci mít jistotu, že se nic neděje." „Dnes ráno jsem zaslechl, jak se mí rodiče domlouvají na tom, kdy mě dají nějakému klukovi. Myslíš že to udělají?" „To nevím. Ale já mám jít také pryč. Prý je to pro mé dobro." „Ach jo, kdyby to i mí rodiče mysleli v dobrým. Pak bych jsem to možná i vzal. Ale ne. Oni to dělají proto, protože mě nenávidí." „Určitě tě milují, jako svého syna." „Ne, nemilují. Jin taky dopustil, aby mě dali pryč." „To tedy ne. Nic takového neudělal. Víš dobře, jak lidé v téhle čtvrti a celkově v téhle zemy berou hybridy. Jako sexuálne hračky." „Doufám že to bude aspoň někde, kde jsou hybridi braní jako lidi a ne jako zvířata či pomůcky při ty-víš-čem." Řekl jsem Yoongimu, který se usmál. „Sto pro bude. Ale teď pojď. Musíme jít ještě vyzvednout mou malou ségru že školky." „Jasně promiň." „Za co se omlouváš? Vždyť si nic neproved." „Vyvádi mě z míri ten ranní rozhovor mích rodičů. Já vím. Neměl by jsem to řešit já, ale to nejde."
Jinnie💕
Kookie, kdepak jsi? Nemůžu tě nikde ve škole najít..😶Kookie🐰
Jo promiň... Zapomněl jsem ti říct, že jedu s Yoongim, vyzvednout jeho malou sestřičku..Jinnie💕
Dobře ale hlavně pak doraz v pořádku domů ano?😊Kookie🐰
Dobře😊Sooooo.... Rozhodla som sa dať na češtinu 😂😂💜💜 snaď je to zatiaľ dobré...😂😂
ČTEŠ
My shy rabbit hybrid //taekook//
FanfictionUPOZORNENIE: SEXUÁLNE SCÉNY, NADÁVKY JE TO PÍSANÉ V ČESKOM JAZYKU A JA SOM ZO SLOVENSKA, ČIŽE KEĎ TAM BUDÚ CHYBY, EXUSE ME.... Start: 11.9.2020 Finish: 🍃🍃