4.

183 8 4
                                    

Seděl jsem na měkké a pohodlné posteli a civěl jsem venku. Jak tam asi je? Bude chladně i když svítí slunce? Bude foukat vánek, který mě bude hladit po mých černých ouškáchTolik otázek ale žádná odpověď. Najednou se mi zatočila hlava. Postavil jsem se z postele s úmyslem že půjdu na záchod, jenomže jsem spadl. Bouchl jsem si hlavu o postel tak, že jsem měl pocit, že znovu omdlím. Zahlédl jsem Taeho, který ke mně podešel a podpořel mi hlavu. „Ne ne ne, zůstaň tady." „Já musím jít na záchod." Řekl jsem a popkl jsem. „Počkej, pomůžu ti." Vyhrkl na mně a pomohl mi postavit se. S jeho podepíraním jsem došel na záchod a tam jsem si klekl k míse. Přišlo mi, že budu zvracet a to se i stalo.

Když jsem se už umyl vyšel jsem ven. „Jsi v pořádku em..." „Jungkook. Jmenuju se Jungkook." „Tak teda jsi v pořádku Jungkooku?" „Jo jenom se mi zatočila hlava." „Zavolám Namjoona. Ten jistě bude vědět co a jak." „Ne, to nic není. Nemusíš nikoho volat." „Ale jo. Musím. Co když znovu omdlíš?" „Ne, to se nestane." „Ale mohlo by. Jinak, já jsem zapoměl. Jmenuju se TaeHyung. Kim TaeHyung. Těší mě." „Mě taky Tae." „Dobře. Nebudu tě nutit abys ležel. Půjdeme koupit nějaké oblečení pro tebe a potom mi můžeš pomoct připravit večeři co ty na to?" Řekl a mile se usmál. „To by bylo fajn." Usmál jsem se naspátek a došel jsem ke dveřím. „Počkej, spomal. Musím ještě zavolat Jiminovi kdyby se náhodou rozhodl přijet, aby věděl, že nejsme doma." Řekl mi Tae a odcupital za roh místnosti.

Yoongi😺
A je to tady...

Kookie🐰
Co je tady?👀

Yoongi😺
Jedu k novému páničkovi...

Kookie🐰
Zlom vaz😐

Yoongi😺
Co se děje? Nějaké trable?
Je na tebe zlý?👀

Kookie🐰
Ne, on je hodný, jenomže...
Asi... Asi jsem se zapáničkoval..😶

Yoongi😺
No já zírám... Víš jak je to nebezpečné že ano?"

Kookie🐰
Jasně že jo.. A přesně toho se bojím..

Yoongi😺
Posliš, jak se při něm cítíš?😐

Kookie🐰
V bezpečí..

Yoongi😺
No tak to mě podrž👀 Ty jsi se nejenom zapáničkoval... Hlavně jsi se zamiloval!! 👀

Kookie🐰
Zamilovat se je špatně?😶

Yoongi😺
To jsem neřekl, ale... Když ti city opětuje, může to jenom hrát aby tě využil..👀 Buď opatrný ano?
Já už musím..

Kookie🐰
Jasně, neboj😌 tak paaa😊

Yoongi😺
Papa😊











Guys, reálne ja som vydala aj 4. Kapitolu..😂 musím si zatlieskať čiže: (👏👏👏)  Skvelé 😌😂😂 každopádne, ja idem...

Prajem dobrú noc 😊💕💕💜💜

My shy rabbit hybrid //taekook//Kde žijí příběhy. Začni objevovat