하나

1.6K 66 22
                                    

Helloo, ben geldim. Bu ilk bölüm, tabii onu sizde biliyorsunuz ama, neyse. Her şey üst üste geldiği için bölüm yazamadım üzgünüm...
Neyse umarım beğenirsiniz ve yazım hatalarını umursamazsınız 😘😘
.
.
.
.

Taehyung**

Herzamanki gibi uyandım demek isterdim ama diyemiyorum çünkü bugün ona açılacaktım. Çok heyecanlıydım ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Kendi kendime "sakin ol Taehyung, herzamanki gibi giyin, makyajını yap ve git" diye tekrarlıyordum. Dolabıma baktığımda hiç birini beğenememe rağmen kırmızı bir gömlek ve siyah kot bir pantalon giyip hep yaptığım makyajı yapıp nihayet evden çıkabilmiştim, bir süre sonra kahvaltı yapmadığımı fark edip saatime baktım, daha sabah 6:30 idi ve benim 7'de orada olmam gerekiyordu. Şirket pek uzak olmadığı için rahatlıkla bir kafede kahvaltı yapabilirdim.

Düşündüğüm gibi olmamıştı ve trafik yüzünden bırakın kafeye gitmeyi şirkete neredeyse geç kalıyordum.

Şirkete girdiğim'de hemen patronumuz Jeongguk'un yanına gittim, o'na biran önce açılıp kurtulmak istiyordum çünkü stres altındayım ve böyle çalışmaya devam edemezdim.

Ofisine vardığımda derin bir nefes aldım üstümü başımı *düzelte bildiğim kadar* düzelttim ve kapıyı çaldım(polisi arayacağım vsbsnsbsjjshsjak biliyorum komik değildi shhdjs) içeriden beklediğim ses gelmedi bir kere daha çaldım ama yine gelmedi bende bir kaç dakika geçtikten sonra belki içeride değildir diye düşünüp yavaşça kapıyı araladım ve yine düşündüğümün aksine içerideydi, o kadar yakışıklıydı ki.... dayanamadım ve birden içeriye girip dudaklarına yapıştım, kötü tepki vermesini bekliyordum, beni kova bilir veya bana küfür ede bilirdi. Her şeyi beklerdim ama bana karşılık vermesini değil.

Birden bana karşılık veren o değilmiş gibi beni itti ve şok olmuş bir ifade ile bana "bunu bir daha sakın yapma!!" diye bağırdı.
Kalbim kırılmıştı ve göz yaşlarım istemsiz bir şekilde akmaya başladı. Bu tepkiye hazırlıklı gelmeme rağmen dayanamamış ve ağlamaya başlamıştım. Her şey kendi suçumdu, aptal gibi beni sevebileceğine inanmıştım. Kalktım ve göz yaşlarımı sildim, yüzüme yalancı bir gülümseme yerleştirip kendi ofisime doğru ilerlemeye başladım. Tek umudum beni kovmamasıydı çünkü her ne kadar böyle bir şey desende ben o'nu sevmeye devam edecektim...

Jungkook**

Şirkette:
Şirkete girdiğim an herkez önümde eyilip günaydın efendim diyordu. Kendimi çok garip hissettim, çok kötü bir his'di. Şirkete biraz göz attığımda çok sıkıcı ve çok ama çok sade olduğunu fark ettim. Ben kardeşimin yerinde olsam daha eğlenceli şeyler yapardım ve öyle süslerdim.

"ofisimin" nerede olduğunu bir çalışana sorduğumda bana delirmişim gibi baktı.a Ofise ( tıklatmadan 😅) girdiğim'de kimsenin olmadığını gördüm. Ofisi ne olur ne olmaz araştırırken kapı çaldı. Aslında biraz korkmuştum ve çalar çalar gider hesabı yapıp konuşmadım. Bir kere daha çaldı ve ben yine ses çıkarmadım en son kapıdaki kişi kapıyı açtı ve yüzünü gösterdi. O kadar güzeldi ki, yüzü gözü burnu, tam bir sanat eseri gibiydi. Bana yaklaştığını gördüğümde ne yapacağımı bilemedim. Gelip dudağıma yapıştığında cazibesine kapılıp karşılık verdim. İlk başta Jeongguk'un sevgilisi olduğunu düşünüp üzüldüm ama daha sonra aklıma homofobik olduğu geldi. Eğer devam edersem yarin şirkete geldiğinde yine öpecekti ve Jeongguk sinirlenip onu işten kovacaktı. Buraya geldiğime o an mutlu olmuştum çünkü böyle güzel bir çalışanı kovsa kötü olurdu. Bende o'nun için onu ittim ve "bunu bir daha sakın yapma!!" dedim. Bunu yapmak istemezdim çünkü çok narin duruyordu ve ağlayacağını biliyordum ama bu o'nun içindi....
°
°
°
°
°

Şimdiii, ben atacağım atacağım deyip bir türlü atamadım ilk bölümü. Yine nedeni konuşmalar kısmında yazılı. İlk bölümü atabildiğim için mutluyum amk bsbsnsnsmnsnsm. Umarım beni anlarsınız ve beğenirsiniz. Pek güzel yazamadım ama olsun. Yine söylüyorum (yazıyorum) yazım hatalarını lütfen TAKMAYIN
Hepinizi öpüyorum bebişlerr

Taekook ile kalın🐰🐯

Boss twins ¦ kookvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin