셋⚠️

1.1K 52 5
                                    

Hem sınav haftam vardı hemde yorgun hissediyordum anca şimdi yaza biliyorum, özür dilerim bunun için😅

Smut gibi, rahatsız olan okumasın
.
.
.

"Taehyung, ben.. Ne yapmam gerektiğini bilmediğim için buraya geldim"

sorun ne bay jeon?'

iş dışındayken bana jeongguk diye bilirsin tae" 
Neeeeeee, taee miiii. Çok basit bir şeymiş gibi gözüküyor ama ilk defa bana öyle hitap etmişti.

'p..pe..peki efend- jeongguk' gergin bir şekilde gülümseyip duvara doğru bakmaya başladım.

"sen dahil kimse benim bir kız arkadaşım olduğunu bilmiyor, tabii şimdi biliyorsun ama..."

Resmen şok olmuştum, o anın etkisi ile birden bağırdım 'sizin kız arkadaşınız mı varr!?!!?'

Ben kızar diye beklerken hiç bir tepki vermedi ve devam etti
"ben bir süredir o'nun ile çıkıyorum, bilirsin bazı şeyler yapıyorduk. Ama bugün kavga ettik ve ayrılmaya karar verdik çünkü artık eğlenemiyorduk yan yanayken. Bende bu olayı unutmak için bir bara gitmeye karar verdim. Evi benim evimden uzak olduğu için internetten en yakın barı bulup oraya gittim. Dışındanda aslında fark etmiştim bir terslik olduğunu ama aldırış etmedim ve girdim, bir yere oturdum ve garson çağırdım. Yanıma tavşan kostümü içinde bir erkek görünce çok şaşırdım, ama bundan daha çok şaşırmamın sebebi bunun hoşuma gitmesi.."
Ben o'na şaşkın bir şekilde bakarken bacağımda bir el hissettim. Şok olmuş bir şekilde bacağımı okşayan ele baktım. JEON JEONGGUK ŞUAN BENİM BACAĞIMI OKŞUYORR!!
Ne yapacağımı bilemeyerek yaptığı hareketleri izliyordum. Eli yavaş yavaş yukarı doğru çıkarken bile şok'dan hareket edemedim. Eli tişörtümden içeriye doğru yol aldı ve karnımı es geçerek belimi okşamaya başladı, belimden kalçama doğru gitti eli. Kalçamı sıktı ve bir şaplak attı, bir tane daha, bir tane daha ve bir tane daha. Bu böyle devam etti ve sayabildiğim kadarı ile tam tamına 37 tane şaplak attı. Kızardığına emin olduğum kalçamı biraz yerinden oynattım.

Ne yaptığı aklıma geldi, yani şoktan çıktım. Koltukta biraz gerilerken hafif öksürdüm.

"bende senin ne düşünmem ve yapmam gerektiği ile ilgili beni bilgilendirme bileceğini düşündüm, tae...gay olduğunu biliyorum"

Umarım hatam varsa mağzur görürsünüz💜

Taekook ile kalınn🐰🐯

Boss twins ¦ kookvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin