"Çok uzun zamandır not yazmadım sana.Ama seni unuttuğumdan değil aklımdan çıkmıyorsun.Mutlu bir şeyler yazmak istiyorum ama pek de öyle hissetmiyorum.Sana hep ne kadar zorlandığımdan bahsettim.Beni hep böyle hatırlamanı istemiyorum.Merak etme veda notu değil bu.Ama ondan önce anlatmam gereken bir sorun var.Bu aralar sana yazmamamın nedenlerinden biri de bu.
On gündür uyuyamıyorum.Uyayamıyorumdan kastettiğim cidden birkaç dakika bile dalamıyorum.Belki de daha fazla ilaç içmeliyim.Zaten genelde fazla alıyorum ama işe yaramıyor.Bir gün uyanamamaktan da korkuyorum.Seni bir kere daha görememekten sesini duyamamaktan çok korkuyorum.Bu yüzden uyumadan önce gülümsemeni iyice aklıma kazıyorum.
Geceleri hep düştüğümü hissediyorum.O kadar korkuyorum ki yatağa tutunuyorum.Bir iki kere olmasında sorun yok ama neredeyse her dakika oluyor.Korkuyorum Jisung.Çok kötü hissediyorum.
Yanımda olmanı çok istiyorum bazen zaten çok yakın olduğumuzu düşünerek avutuyorum kendimi.Hemen duvarın arkasında yattığını söylüyorum kendime.
Tek söylemek istediğim benden ne kadar nefret ettiğinin farkındayım ama ben çöküyorum.Bu sefer gerçekten korkmaya başladım.Yanımda olmanı çok istiyorum ve bu senden çok şey beklemek olur,sonuçta sen benimle bir kere bile düzgün konuşmayan birisin, farkındayım.Umutlanıyorum bunu söylememin nedeni artık neler olacağını ben de bilmiyorum belki sadece bir an düşünüp beni önemsersin diye umutlandığım için söylüyorum.
Kapımın şifresini biliyor olmalısın.Asla gelmeyeceğini biliyorum ama sorun değil sadece beklediğimi bilmeni istedim."