Tineke
Het was stipt 1 minuut voor 06:00
Nog een minuut dacht ik toen ik mijn ogen opende. En zoals verwacht 'buzzzzzz ,buzzzzzz' daar ging de wekker weer. Ik had eigenlijk totaal geen zin om op te staan, ik wou veel liever gewoon nóg een beetje naast de man van mijn dromen blijven liggen.
Koen en ik waren gisteren exact 5 maand samen en dat hebben we natuurlijk zeer uitbundig gevierd.
Ik besloot dan maar om toch op te staan en me te douchen en vervolgens aantekleden
Na ongeveer 20 minuutjes was ik klaar, ik wou net de deur van de badkamer terug opendoen toen koen er net aantrok een soort van telepathie zeker?
Koen maakte zich ook klaar en samen vertrokken naar 'den bureau'.
Daar aangekomen gingen we direct naar binnen.
Koen
We stapten 'den bureau' binnen toen ik net een sms kreeg, Floor verscheen er op mijn scherm.ik opende het bericht en las:"help"
Nog voor ik eigenlijk wist wat er aan de hand was riep ik op Tineke.
Tineke kwam direct aangelopen.
Je stuurt tenslotte toch niet zomaar naar iemand" help"
Tineke
Ik hoorde koen mijn naam roepen en ging direct kijken. Koen liet mij het berichtje lezen. 'Ooh nee' dacht ik toen ik het berichtje zag.
Probeer haar anders eens te bellen zei ik tegen koen.
Floor
Hier zat ik dan opgesloten in de kelder van mijn eigen huis.
Gisteren toen ik terug kwam van het feestje bij Koen en Tineke ging ik tegen Thomas (mijn vriend) zeggen dat ik al 3 maand zwanger van hem was.
Ik dacht dat hij superblij ging zijn maar dat was hij niet, hij kwam op mij afgestormt, pakte mij bij mijn haar en sleurde mij in de kelder.
Hier zat ik dan wachtend op een reddende engel.....
Plots hoorde ik de deur opgaan en mijn gsm afgaan.
Koen
" help mij, Thomas....." plots hoorden we heel veel geruis en nog een gil van Floor.
Tineke en ik keken naar elkaar.
JE LEEST
De buurtpolitie
FanfictionDit verhaal gaat over alle agenten van het corps. ze beleven spannende en soms grappige avonturen maar niet zonder risico's