Hoofdstuk 3 ' wat doet hij mij aan??'

504 14 8
                                    

Brigitte

Hier klopt iets niet. Floor die om hulp roept in haar eigen huis

Er moet iets gebeurd zijn dacht ik. Snel ging ik terug naar de refter

waar iedereen zich had verzameld.

Roger

"Oke mannekes dat is hier nie juist, Floor die om hulp roept en dan haar gsm niet opneemt.

We gaan ons opsplitsen en gaan kijken wat er is gebeurd, Tineke en Koen jullie gaan mee met Eric en Brigitte naar haar huis, en denk aan jullie veiligheid!" zei ik streng tegen mijn mannen.

Thomas

Wie denkt die bitch wel dat ze is mij wat voor de gek houden en zeggen dat ze zwanger is van mij. En dan nog haar collega's om hulp roepen. Hier ga ze niet goed vanaf komen.

Floor

Even werd het zwart voor mijn ogen Thomas had mij zo hard aan mijn haar getrokken dat ik helemaal onwel werd. Toen besefte ik dat ik niet meer in de kelder maar in het tuinhuis zat. Het was hier nog kouder en nog donkerder. Wat doet hij mij toch allemaal aan? dacht ik toen ik  Thomas al vloekend naar mij zag komen.

Thomas

" Nu gaat gij ne keer goed naar mijn luisteren hé, als sebiet u frutcollega's hier staan beginde niet te roepen of tzal rap gedaan zij met u en uwe kleine" zei ik toen ik een wapen tegen haar hoofd hield.

Floor

Ik.wist totaal niet wat ik moest doen beginnen roepen of niet. Ik wou mijn leven niet riskeren maar ik wou hier ook niet blijven zitten.

Tineke

"Oké, als straks iemand de deur bij Floor opendoet, gelijk wie boeien we hem. Ik en Koen zullen rond kijken en kijken of we íets verdachts zien"

Zei ik tegen Koen, Eric en Brigitte.

Thomas

''Allé het heeft lang geduurd tegen dat ze hier zijn''dacht ik toen ik de bel hoorde.

Koen

Zoals we al dachten was het Thomas die de deur opende.iedereen vond hem eigenlijk een beetje raar maar Floor was zot van hem.

Brigitte

Zoals afgesproken gingen ik en Eric hem boeien. Maar dat ging niet zoals verwacht ik pakte zijn arm maar voor ik het goed besefte stond hij met een wapen tegen mijn hoofd.

Ik hoop dat jullie het al een beetje goed vinden, zeg maar wat je er van denkt! Ik kan tegen een stootje;-)

De buurtpolitieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu