Eric
"Komaan man waar is ze??" riep ik terwijl ik met mijn vuist op tafel sloeg. "Ge weet dat Floor zwanger is" riep Brigitte. 'Ja, en' was zijn antwoord. Dat antwoord had ik niet van hem verwacht, Thomas was eigenlijk altijd zeer gevoelig als het op het vlak van kinderen was.
Brigitte
We zaten hier al een uur en het ging niets vooruit. Ik wist ondertussen zeker dat Thomas er voor iets tussen zat. "Komaan man waar is ze???" riep ik. "Ik heb het recht om te zwijgen." zei hij. "Oke we hebben genoeg gehoord" zei Eric. Ik riep Roland en Roland stak hem in de cel,daar kon hij nog een beetje nadenken.
Floor
Dit hou ik niet langer vol, ik heb super veel honger en kan niet langer meer mijn ogen open houden. Het had ook geen zin om de deur proberen in te trappen want ik zou mezelf alleen maar pijn doen.
Roger
" Ja mannekes dat ziet er hier niet goed uit, elk spoor van Floor ontbreekt. we weten niet waar ze is maar als ze zoals verwacht zwanger zou zijn ziet het er niet goed uit!
Koen en Tineke, ik wil dat jullie nog eens naar haar huis gaan. Er moeten daar meer sporen zijn!"
Koen
"oké chef we vertrekken onmiddellijk!" zei ik. Toen we in de auto zaten zei Tineke dat we misschien beter ook eens in de tuin moesten kijken, je weet maar nooit hé.
We reden de oprit op, stapten uit en gingen binnen. Alles was nog net het zelfde dus Floor was hier onmogelijk geweest.
Toen we nog eens overal gekeken hadden gingen we naar buiten. "Ja dat is hier ook niets" zei ik een beetje ontgoocheld.
"Koen kom, Floor haar ketting ligt hier." riep Tineke. Floor droeg altijd al zo'n kettinkje in de vorm van een hartje.
Tineke
Ooh, eindelijk een spoor. Dus ze moet hier geweest zijn dacht ik. " ik denk dat we best even Barry gaan halen, misschien kan hij een spoor vinden " zei ik. Koen vond het goed en ging Barry halen terwijl ik een kledingstuk van Floor zocht.
Koen
" zoeken ze!" zei ik tegen tegen Barry. Barry had duidelijk een spoor gevonden, het spoor ging richting het tuinhuis. "We hadden daar toch gekeken?" zei Tineke.
Barry stopte duidelijk voor de deur en begon te blaffen. Ze moet hier zijn zei ik. " trap de deur maar in!" zei Tineke terwijl ik Barry aan haar gaf. Ik trapte de deur in en zag op het eerste zicht niets, tot Tineke riep dat Floor achter het rek lag........
JE LEEST
De buurtpolitie
FanfictionDit verhaal gaat over alle agenten van het corps. ze beleven spannende en soms grappige avonturen maar niet zonder risico's