4.Bölüm (İlk Kapanış)

29 0 0
                                    

Cansu bu ani iki ölümden sonra arkadaşı Ada hariç kimseyle konuşmadı. Evinde kaldığı halasıyla bile.Zaten o kadın konuşulmayı , ciddiye alınmayı en haketmeyen kişiydi.

Hayatı boyunca kardeşini savundu ve Mine'ye hep kötülük yaptı. Bunun bedelini ise ödetemeden kapatmıştı bu dünyaya gözlerini Mine.

Aradan 2-3 gün geçince Ada onun yanında olan tek kişi oldu.3 yaşından beri çok iyi dosttu onlar.Hic bir işlerini ayrı yapmazdı onlar.Ailelerde çok yakın arkadaştı. Bu olay sırasında onlar memleketleri Muğla'da idi.Bu nedenle gelemediler cenazeye.

Halası (Sevin) aynı Mine'ye yaptığı gibi Cansu'yada kötü davranıyordu. Evi hep temizliyor , ayak işleri yapıyor , üzerine azar yiyor , ama hiç ses çıkarmıyordu.İstese bunları söyleyip Ada'larda da kalabilirdi.Ama o umursamıyorudu.Hiç kimseyi.Çünkü o zaten son zamanlarda umursadığı kişileri kaybetmişti.Babası ve annesi.7 yaşındaki bir kız için bu çok ağırdı sonuçta.

İnsan bütün sevdikleri yanında olmadığı sürece mutlu olamaz.En azından bu Cansu için böyleydi.Kendisine öen göstermedi.İçine kapandı.ilesini resimlerine bakarak , onarı öperek uyuyordu.Onları çok özlüyordu.Hemde çokk....

Onun bu hali çevresindekileri endişelendiriyordu.İçine kapanık , üzgün.

''Cansu ! Kalksana kızım.Burada böyle oturacak mısın ? Doğru düzgün yemek bile yemiyorsun''

''Beni yanlız bırak Ada''

''Bak , biz daha 1. sınıftayız.Ve bu sınıfta bile 80'den yukarı notun yok! Kendine gel !

''Git ada gitt !! ''

Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin