Cansu'nun tam 7 yaşında iken kanserli bir annesi vardı.Bu gerçekten üzücü ve zordu.Babası bir mühendisti.Bazen yurt dışına gidiyor,bazen ise İstanbul'da devam ettiriyordu işlerini.İçi tamamen iyilik doluydu bu ailenin.Saf,masum.Birbirine çok bağlı.Ancak Cansu babasını çok fazla göremiyordu. Sebebi ise ''YURT DIŞI''.Bir mühendis nasıl olurda bu kadar çok yurt dışına gidebilirdi ?
Yine bir gün Ahmet (babası) ;
''Kızım biliyorum özlüyorsun beni a-''
''Tamam baba anladım ! Bana hesap vermek zorunda değilsin ! ''
''Böyle söyleme.Kalbimi kırıyorsun.''
''Sen her yurt dışına gidiyorum dediğinde benimde kalbim kırılıyor ! ''
Ahmet bu işine gitmeyecek değildi.Çok önemli bir teklifti.Kızını bu durumuna dayanmasada gitmeliydi.Hayatının işiydi bu.Buna kaçıramazdı.Zaten Mine (Cansu'nun annnesi) eşinin gitmesini , geleceği için bir adım daha atmasını çok istiyordu.
''Cansu ile ben konuşurum.Sakın bu fırsatı kaçırayım deme.''
''Bilmiyorum.''
''Ne demek bilmiyorum ? Sen ne diyorsun? Bu fırsat kaçmaz....hemen toplanıyorsun !
''Benim gitmemi bu kadar çok mu istiyorsun ?! ''
''Saçmalama Ahmet ! Senin geleceğin için hepsi ! ''
''O zaman çık da toparlanayım , giyineyim.''
Ahmet hazırlanıken Mine Cansu ile konuştu ve anlaştılar.Uçak kalkış saatine daha 1 saat vardı.Bunu nedenle biraz vakit geçirdiler , yemek yediler.Ve işte.....TİK TAK.Uçak kalkış saati gelip çatmıştı.Ahmet her ikisinide sımsıkı kucakladı.
''Sizi seviyorum''.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş
Teen FictionYazarın notu ; Eğer kendini bırakırsan , kendine güvenmezsen bir şeyi başaramazsın.Eğer bunu göze alamıyorsan sana yardımcı olacak birilerini bulman gerekiyor.