Ada'yı kovduktan sonra çok düşündü Cansu.Başına gelenler yüzünden diğer insanları kırmamalıydı. Çünkü bunun sebebi onlar değildi.Mine ve Ahmet'i onlar öldürmemişti.Tam tersine yanında olup onu teselli etmeye çalışmışlardı.
Cansu her ne kadar iyi niyetli bir kız olsada bu olay onu daha 7 yaşında hayata küstürmüştü.Evet ! Bu nedenle Cansu okula doğru düzgün gitmiyor , yemek yemiyor , yanına gelenlere bağırıp kendisini yanlız bırakmalarını EMREDİYORDU.Bu olay o cadı halasını dahada kızdırıyor , daha çok kötülülük yapmasına sebep oluyordu.Cansu'yu zorla okula gönderiyor , o yokken evi dağıtıyor ve Cansu gelince ona toplattırıyordu !
Yine Cansu okula gitmişti. ''ZORLA''.Artık Cansu okudan dahada soğuyordu.Hemde 1. sınıfta.Böyle küçük çocuklar için bu fazla kötüydü.Çok fazla.Bu yaşta hayata küsmüştü.Etrafındakileri kırıp yanından uzaklaştırmıştı.Evet o iyi niyetli kız onlara bu şekilde kötü davranmıştı.O küçük diye onu ciddiye almıyor olabilirsiniz.Ama o artık bir ebeveynden çok daha çabuk öğrenmişti hayatı.Bu konularda sorunun bir büyüğe değil Cansu'ya sorulması bile daha mantıklıydı diyebiliriz.
Biliyorum bölüm(ler) kısa oldu ama hikayede ilerleme kaydedeceğim için başka bir bölüme geçmeliyim :( İyi okumalarr....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Doğuş
Teen FictionYazarın notu ; Eğer kendini bırakırsan , kendine güvenmezsen bir şeyi başaramazsın.Eğer bunu göze alamıyorsan sana yardımcı olacak birilerini bulman gerekiyor.