25

519 25 8
                                    

Когато Техьонг прецени,че е готов се запъти към входната врата на чернокосия.Позвъня.Чуха се стъпки които ставаха все по тежки и по тежки.Чу се звук от отключване.И вече пред Техьонг седеше-Чонкук.

Чонкук:Оу Техьонг.....влизай.

Тае:А ти сам ли си?Че ако тук ти е.....-

Чонкук:Не сам съм!Хайде влиза,че да ти обясня.

Техьонг само извъртя очи като влез във хола и се настани на дивана.

Чонкук:Толкова си красив.....

Техьонг:Чуй сега мили ми Куки!Не се опитвай да ми правиш комплименти и тем подобни,нали така?Не съм дошъл тук за това!A за да ти искам обяснение.Така че слушам.Кое беше момичето?

Чонкук:Бившата ми....

Техьонг:Чонкук!Тези ги разказвай на баба си от село!Кое беше момичето?

Чонкук:Казах ти бившата ми..

Техьонг:Чонку-

Чонкук:Изслушай ме бе,майка ти стара!Скъсах със нея!

Техьонг:И кога?

Чонкук:Когато се видяхме.

Техьонг:А и ти реши когато осъзна,че ходиш със момче и момиче да скъсаш с момичето защото момчето ти доставя повече удоволствие,нали така?И че също така момчетата могат да правят секс по всяко време нали така Чонкуки?-каза като натърти на името.

Чонкук:Техьонг!Какво ти става?Не съм само за  секса!Не съм очаквал от теб да кажеш това.

Техьонг:И аз не съм очаквал да постъпиш така!-каза той като стана от дивана и се запъти към вратата.

Чонкук:Техъонг аз обичам теб не нея!Моля те прости ми!

Техъонг:Хах...Куки такова нещо не се прощава толкова бързо...но ще си помисля понеже те обичам!-бяха последните му думи преди да зартръшне вратата.



















Happy namjoon day! :)





Kak stana glavata...... :/

💫My bad teacher (k.th~j.jk)✨Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang