,,Za dvě minuty budeme tam," ozval se můj táta. Úžasný, už se fakt těším. Vyndal jsem si sluchátka z uší a schoval si je do batohu. Uraženě jsem se zabořil hlouběji do sedačky auta a koukl ven z okna na zasněženou večerní krajinu. U babičky to bývá k nevydržení i o víkendech, jak tam mám přežít celý prosinec? Kdyby rodiče nepopadlo nutkání rekonstruovat náš naprosto v pořádku vypadající a fungující dům, mohl jsem si v klidu lebedit ve své posteli a neřešit to, že se k našemu zastavujícím autu právě řítí moje praštěná babička.
,,No sláva, už na vás čekám!" vykřikla a začala všechny objímat.
,,Ahoj babi," usmál jsem se.
,,Yoongi, zlatíčko, nevyrostl jsi?" začala se vyptávat babička, zatím co mi začala vytrhávat kufry z rukou, aby je odnesla domů.
,,Neber mi to, já to zvládnu. A ne, nevyrostl, vypadám tak?" zasmál jsem se. Babička je vlastně docela fajn, pokud mi zrovna nenadává za to, že jsem nedojedl nějakou z jejich specialit. Po chvíli se mi podařilo dostat do ložnice, ve které budu trávit následující měsíc. Jupí. Kufry jsem hodil do rohu pokoje a vyrazil ven.
,,Vrať se brzo!" slyšel jsem ještě volat babičku. ,,Kdo definuje, co je to brzo?" uchechtl jsem se a vyrazil do ulic.-----
hi guysss, tak pisu dalsi knizku. pokud jste ode me ze skoly, tak toto psala moje rasokoule, okay? no kazdopadne doufam, ze si tuto kravinku uzijete :D ilyyy <3
ČTEŠ
devil's advocate | sope
FanfictionMyslel jsem si, že je to jen nějaký obyčejný kluk v trapném kostýmu. Pletl jsem se. Namočil jsem se do něčeho úplně jiného. Ale této chyby vlastně ani tak moc nelituji.