1. bölüm

14 4 5
                                    

Multimedya: Axel

Bölümler çoğunlukla yazarın ağzından olucak.

*******
Odaya girip kapıyı kapatmıştı kız. Hala sinirliydi babasına, hiçbir zaman onu sevmediğini biliyordu ama hergün üvey annesini ona karşı korumasından nefret ediyordu. Tanrı aşkına, kim babasından azar yemek isterdi ki? Sinirle karışık yataktan kalkıp dolaba yönelip tam elbisesine uzanacakken kitabı görünce şaşırarak eline alıp yatağa oturmuştu. Aprodithe elindeki kitaba hala donuklaşmış bir şekilde bakmaya devam ediyordu. Elindeki kitabı tesadüf eseri odasındaki dolapta görmüştü, ama ilk defa böyle bir kitap görüyordu. Kitap normal kitaplara göre fazla ağır ve altın rengindeydi. Üzerinde latince "immortalitatis liber" (ölümsüzlük kitabı) yazıyordu. Kız anlamaz gözlerle bakar ve içini kemiren merak duygusuyla yatağına otururup kitabı açmak için hamle yapıcakken vazgeçip yatağın üzerine kitabı koyar. Her ne kadar merak duygusu mantığına baskı yapmaya çalışsada, o kitap ona ait değildi.

"Ama", dedi kız;

"Benim değil, ona rağmen neden dolabımda?"

Kendi kendini sorgulamıştı. "Peki şimdi nolucak" kız kafasını yanındaki altın renkli, fazlasıyla yeni gibi duran ama eski tozlanmamış kitaba umutsuz vakaymış gibi bakmayı kesip elini kitaba ağır çekimle uzanıp almış ve yavaşça kitabın kapağını açarken gözlerini kısıp içinden

"Tanrım nolur bu sefer saçma bir kitap olmasın düşündüğüm ölümsüzlük kitabı olsun"

geçirirken kitabı açıp ilk sayfasına baktı. İlk sayfadaki yazıyı yüksek sesle okudu. Ama bilmiyordu ki daha hazır hissetmediği bir yolculuğa çıkıcağını.

Daha fazla dayanamayıp kitabı açmak için hamle yaptığı anda odaya profesör Barnes daldığında şaşkınca bi kitaba bi profesöre bakakalmıştı. Profesör kızın elinden kitabı almak için tuttuğunda kız kitabı sımsıkı tutuyordu. Profesör kitabı daha da çekiştirince kitap havalanıp yere düşmüştü ve odayı duman kaplamıştı. Daha Aprodithe "noluyo" diyemeden çoktandır kitap onları ışınlamıştı.

Kestik🎬

Biraz ekşınlı bir sahnede kestim, biraz da meraklanın ayol. Neyse çok konuştum son kez şunu diyim;

Yorum ve volte istiyorum ilerdeki zamanlarda. Şu anlık karakterler bunlar ama ilerdeki zamanlarda değisicek fotolar. İyi geceler herkese~

ÖLÜMSÜZLÜĞÜN KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin