C1

2 0 0
                                    

-Nu pot sa cred ca tu crezi in prostia asta ! spuse Ana 

-Nu e o prostie ! Astrologia este o stiinta ! spuse Irina iritata de nepasarea surorii sale 

- O pseudostiinta !

Irina era pasionata de mic copil de stele.A ales sa studieze astrologia din pasiune .Credea in sinea ei ca poate ajuta oamenii intr-o oarecare masura .

Daca le-ai vedea impreuna nici nu ai zice ca sunt surori .Ana a fost mereu o fire realista si cu picioarele pe pamant ,iar Irina e o visatoare si o romantica incurabila .

Cele doua se intalnesc destul de rar ,iar de cele mai multe ori cand se intalnesc se cearta din cauza propriilor credinte .

O voce de copil le intrerupse discutia in contradictoriu .Era Eva ,fiica Irinei .

-Mami ,de ce va cerati ?

-Nu ne certam ,pui ! Asta e felul nostru de a ne exprima parerile personale !

  -Pot sa ies sa ma joc in curte !

-Sigur !

Eva isi lua repede talpasita insotita de Lulu ,micul catelus salvat acum o luna de pe strazi .

Ana isi ridica ceasca de cafea de pe masuta ,lua o gura apoi o lasa iar pe masa .Apoi se uita la modelul cestilor .Era setul de cesti daruit de mama lor la nunta Irinei .Simti o oarecare nostalgie si dor

- A trecut atat timp !Spuse ea rupand tacerea 

-Da ..

-Ce mare s-a facut Eva !

-A crescut .Tu cand ai de gand sa-ti intemeiezi o familie ,sa faci un copil ? Ai treizeci de ani !

-Oh ! Nu incepe! Stii prea bine ce cred eu despre asta !

-Da! Marea Ana Barb care nu-si doreste deloc sot si copii ,nu se teme de singuratate si vrea sa realizeze lucruri marete !!

-Vezi ca stii !

-Sunt sora ta ! Te cunosc mai bine decat te cunosti tu pe tine !

Ana se uita la ceas .Avea și alte planuri pentru ziua respectiva așa că se ridică de la masa și începu să-și adune lucrurile din camera de oaspeți .

-Gata ,nu vrei sa mai stai cu noi ?întrebă Irina

-Scuze ,dar am și alte planuri pentru ziua asta !

-Nu-i nimic !Ești binevenita oricând ! Spuse Irina in timp ce o îmbrățișa

       Ana își bagă lucrurile în portbagajul mașinii sale și porni la drum .Înainte de a ajunge acasă voia cu tot dinadinsul să viziteze un loc special pentru ea .Acolo pleca de fiecare dată când voia să urmărească apusul de soare fara a fi deranjata de cineva .Iubea să facă poze și sa asculte natura . Asa a fost de când se știe ,iubea liniștea și ura agitația orașului .Păcat că nu are tot timpul parte de liniște ,lucra ca bancher de mai bine de șase  ani și cel mai enervante lucruri erau indispoziția  șefilor și micile stări conflictuale de la birou . Se obișnuise într-o oarecare măsură . Cel mai enervant era atunci când colegii o întrebau de viața ei personală :" Când te măriți ? " Când faci copii ?" O să-ți treacă vremea daca mai aștepți mult " .Mereu răspunsul era "Nu "fără prea multe explicații . "Cine se cred acești oameni să-ți spună cum ar trebui să-ți trăiești viața ? E atât de greșit !!"gândeam ea
Din fericire nu avea parte de presiunea familiei asupra acestui aspect . Parintii locuiau în provincie , vorbeau des la telefon .Ei oarecum s-au resemnat că nu vor avea nepoți din partea ei ,multumindu-se însă că fiica cea mare ,Irina, si-a întemeiat o familie fericita .
   Ana a fost mereu o piatra tare ,greu de înduplecat .
    După o jumătate de oră ajunsese la locul ei preferat .Opri mașină și își luă aparatul foto . De data asta totul arata diferit .Zona era despădurită ,iar peste tot erau semne că urmează să se construiască ceva acolo. Văzu nu departe câteva utilaje și câțiva constructori care se uitau împreună pe un plan de construcții . Indicnata de ceea ce se petrece acolo ,Ana ,se duse glonț spre ei .
- Ce se întâmplă aici ?
- Doamna ,zona asta a fost cumpărată de un  investitor imobiliar  ! Va fi transformată într-un cartier rezidential !!
- O să distrugeți tot ! Zona asta a fost neatinsa multa vreme !
- Va rog sa plecați de aici ! Stați pe o proprietate privată !
  Ana se grăbi să ajungă acasă .Deschise ușa apartamentului sau val -varteji și isi arunca rucsacul la voia întâmplării . Luase laptopul de pe birou și caută în disperare să vadă cine e proprietarul zonei aceleia .După lungi căutări găsise un articol legat de asta intitulat : "Investitorul imobiliar  Stefan P a cumpărat zona de lacul Salciilor .Zona va deveni un ansamblu rezidential "
"Nemernicul " gândi Ana
Își închise laptopul și se plimba plina de nervi prin casa neștiind ce să facă .După minute bune i se întrezări o idee o petiție pentru a putea salva zona din jurul lacului ,dar timpul era scurt și trebuie să acționeze repede .
  Următoarea dimineață se trezi foarte și pusa pe treabă .Cu ajutorul unei platforme online realiza o petiție și în timp ce își bau cafeaua se uita cu satisfacție cum se strâng semnatura după semnătura ."Îți voi arata eu ție ,investitor de doi bani "gândi ea in timp ce își frecă mâinile .Se uita la ceas .Din păcate timpul nu prea era de partea ei așa că își puse laptopul in rucsac se aranja în grabă și porni spre munca .
   Când se urcase în mașină și încercă să o pornească nu mergea . "La naiba " spuse în timp ce o luase la fugă spre stația de autobuz . Nu era o zi buna pentru a alerga mai ales că purta pantofi cu toc .Din fericire autobuzul veni rapid în stație și nu a fost nevoită să aștepte prea mult după el . Ajunse în timp util in statia cea mai apropiată de banca în care lucra .Se opri la semafor ,in jur se formaseră bălți din cauza ploii de aseară și a canalizării defecte . Când se aștepta mai puțin un nemernic trecu cu mașina prin fața ei împrăștiind apa muradara peste tot inclusiv pe Ana .
Ana tipa :
- Nemernicule!!
Din fericire ea avea mereu un plan de rezervă și din câte își aducea ea aminte lăsase acum ceva timp câteva haine in dulapul ei de la munca pentru situații de urgenta . Asta chiar era o situație de urgență
Semaforul se făcu verde și ea traversa . Ajunsese în fața băncii și își  folosi cheia pentru a intra pe usa din spate .Se opri în fața dulapului sau, se schimba în grabă și își puse hainele pe caloriferul de la geam

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 27, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ZODIACUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum