Capitolul 7

77 3 0
                                    

Vomiți după aia îți e din ce în ce mai rău îl trezești pe Taehyung......

Y/n:Taehyung îmi e foarte foarte rău!

Teahyung:vrei sa te duc la spital, sa îți dau o pastila, vrei ceva?!

Y/n:te rog dă-mi o pastila, dacă intr-o ora nu îmi trece mergem la spital!

Teahyung:ok! ma duc sa îți aduc pastilă!

Teahyung tia adus pastila și a avut foarte multa grija de tine. După o ora ție tot nu îți trece, și decideți sa va duceți la spital. La spital intri în cabinetul doctorului, Teahyung te așteaptă foarte îngrijorat pe holul spitalului, după ce ieși doctorul va spune ca ești însărcinată. Teahyung te ia în brate și te săruta iar tu îl săruți înapoi dar nu ai avut nici un fel de reacție. Când ajungeți acasă tu fără sa spui nimic fugi sus în camera te pui în pat și începi sa plângi........

Teahyung: de ce plângi nu ești fericita ca o sa avem un copil?

Y/n:ba da dar...... Nu știu sigur dacă este copilul tău!

Teahyung:ce vrei sa spui?!

Y/n:nu îți apintesti ce sa întâmplat acum câteva săptămâni între mine și Jungkook!

Teahyung:vom merge acum la băieți și vom vorbi cu ei!

Teahyung te cară pana în mașină pentru ca tu nu mai aveai nici un pic de forță, nici măcar când ați ajuns tu nu te puteai opri din plâns. Teahyung Tea carat pana la apartament, acolo toți teau întrebat de ce plângi dar tu nu puteai spune nici măcar un cuvânt pentru ca asta te făcea sa plângi mai rău. Asa ca Teahyung Lea explicat tot, Jungkook era foarte furios iar MinMun ia tras o palma și a plecat, Jungkook se duce după ea și îi explica cs sa întâmplat atunci. Apoi se întorc la noi........

Jungkook:ce facem acum?

Teahyung:putem face un test de paternitate!

Jungkook:dar asa poate pierde sarcina!

Tu cu lacrimi în ochi spui.....

Y/n:ne riscam și încercăm!

Va urcați în mașină și porniți spre spital. Acolo sunteți nevoiți sa faceți o anumita procedura.
după acea sunteți nevoiți sa așteptați 3 zile, acelea au trecut foarte greu dar pana la urma au venit rezultatele. Teahyung a deschis plicul cu rezultatele........

Teahyung:y/n..... Copilul...... Eal nostru!

Amândoi plângeți de fericire in timp ce va sărutați, iar Jungkook și MinMun erau și ei bucuroși pentru voi. În seara acea ați dat o mica petrecere în apartamentul băieților iar Teahyung pentru ca era beat a spus........

Teahyung:te iubesc enorm y/n! Tu mi-ai făcut viata una mai buna. Dar tot ce îmi pare rău este ca nu o sa mai pot sa ți-o trag 9 luni!

Toată lumea a început sa rada, iar tu tiai dat seama ca e momentul sa mergeți acasă pana când Teahyung nu mai spune și alte prosti. Acasă vati schimbat în pijamale și vati pus direct la somn. Dimineața cineva bate la ușă atât de zgomotos in cât va trezește, tu teai dus sa deschizi ușa pentru ca pe Taehyung il durea capul îngrozitor. Când ai deschis ușa ai rămas uimita pentru ca era.............

25 pe 16 | FF with Taehyung 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum