Capitolul 3

141 4 0
                                    

El ne știind unde stai a fost nevoit sa te ducă la ei în apartament..... Ajungeți iar el te duce în camera lui și a lui Jungkook te pune în patul lui și pleacă. După câteva minute te trezești te duci la ușa iar când o deschizi el se pregătea sa bata. Tu îl iei în brate și îi spui.....

Y/n:ce bine ca ești aici mam speriat pentru ca nu știu unde sunt, dar acum ca ești lângă mine ma simt mai bine.

El se înroșește la fata și te duce sa îi cunoști și pe ceilalți 6.tu îi vazi pe toți și ramai stana de piatra.... Dar îți revi și va cunoașteți mai bine uni cu alți iar tu le comfirmi ca poți sa ții secretul cum ca tu îi cunoști. Deveniți prieteni buni și incepeti sa va jucați adevăr sau provocare..... Vine rândul tău iar tu alegi provocare și Junkook te provoacă sa cânți o melodie, tu cânți iar ei rămân șocați de vocea ta.

După o săptămână tu vanind în fiecare zii la ei, ei sau obișnuit deja cu tine. Într-o seara va duceți cu toții la un bar, iar tu începi sa bei din ce în ce mai mult pana când te îmbeți iar ei au trebuit sa te ducă în apartamentul lor când ai ajuns ai vomitat și a trebuit sa te schimbi de haine Tae tia dat un tricou și niste pantaloni deai lui teai dus în camera lui acolo unde era și Junkook, dar tu nu lai observat teai dezbrăcat și rămăsese doar în lenjeria intima iar el se uita la tine și la formele tale. După ce te schimbi lai observat teai dus  în patul lui și teai așezat pe el și ai adormit, înainte sa adormi el tia spus......

Junkook:Y/n.....

Tu cu o voce joasa și aproape adormita iai spus.....

Y/n:ce e?

Iar el crezând ca a doua zi o sa uiți tia zis....

Junkook:Y/n... Te iubesc!

Tu nu ai mai zis nimic și ai adormit. Apoi întra și Taehyung  în camera și va vede tinunduva în brate și dormind el se înfurie și da cu pumnul în perete apoi se culca.

În dimineața următoare te trezești cu o durere îngrozitoare de cap și nu ai nici o forță, nici măcar sa te ridici din pat. Observi ca ești încolăcit în jurul lui Junkook te dai la o parte și mai stai puțin pana când îți iei forțele necesare sa te ridici din pat, pana la urma reușești sa te ridici din pat și te duci lângă Taehyung îl trezești și îl ei în brate dar el te da la o parte......

Y/n:ce ai pățit de ce ești asa rece cu mine?

El se întoarce pe partea cealaltă a patului dar nu  zice nimic

Junkook se trezește, tu observi și îi spui......

Y/n:Junkook poți te rog sa vii sa ma ajuti sa ma ridic?

Junkook vine la tine te ia în brate iar tu îi spui sa te ducă în patul lui el te duce se pune și el și te incolacesti în jurul lui și îi spui.....

Y/n:Junkook..... E adevărat ce ai spus aseară?

Junkookse înroșește întra în panica dar pana la urma spune....

Junkook:da e adevărat!

Taehyung aude se ridica din pat cu  nervi și spune.....

Taetae:eu sunt sigur că te iubesc mai mult de cât Junkook!

Tu ramai foarte surprinsa te ridici din pat îți iei toate lucrurile și pleci fără sa spui nimic!

Acasă.....

Mama:unde ai fost azi noapte?

Y/n:ăăăă..... Am fost la Kim Jisoo!

Tu urci repede în camera o suni pe Kim Jisoo.....

Y/n:alo... dacă  te suna mama îi spui ca azi noapte am fost la tine!

Kim Jisoo:bine... Dar totuși unde ai fost?

Y/n:nu e treaba ta!

Apel încheiat.

Peste câteva ore......

Mama:y/n coboară puțin jos trebuie sa vorbesc cu tine!

Y/n:bine vin acum!

Când ai coborât jos....

Mama:eu mâine la prima ora trebuie sa plec în Spania unde e și tatăl tău....

Y/n:ce de ce!

Mama:pentru ca cei de la serviciu de aici mau concediat iar tatăl tău mia găsit un loc de munca acolo unde e și el.

Y/n:și eu rămân singura?

Mama:ai 16 ani eu zic ca te descurci!

Y/n:bine dar..... Pentru cât timp pleci?

Mama:nu se ști dar voi mai veni în concediu pe aici!

Cu lacrimi în ochi încerci sa accepți acest lucru, iar toată seara ți-o petreci cu mama ta.

Dimineața te trezești te duci jos și pe frigider vezi un bilet de la mama ta care spune....

Eu am plecat.... Sa fii cuminte te iubesc!

Tu cu lacrimi în ochi te duci sus și începi sa plângi, după ce tia trecut îți iei telefonul și îl suni pe Taehyung.......



25 pe 16 | FF with Taehyung 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum