Capitolul 6

92 3 0
                                    

Cineva bate la ușă. era Jungkook.
Îți era frica sa deschizi asa ca întâi lai trezit pe Taehyung, iar apoi ai deschis ușa.........

Y/n:da ce vrei?

Jungkook:pot întra?

Y/n:bine!

Jungkook întra în casa și mergeți în sufragerie.....

Jungkook:mia plăcut de tine ieri, ai un corp asa de frumos, sper sa ne mai vedem și azi!

După ce spune asta încearcă sa te sărute, dar atunci Taehyung vine la voi........

Jungkook: eu trebuie sa plec, am putina treaba! Sper sa ne mai vedem și în seara asta babygirl!

El pleacă iar apoi Taehyung spune.....

Taetae:de ce aseară erai în fata uși mele și plângeai?

Tu iai povestit tot și nu ai uitat nici măcar un mic detaliu, el se înfurie și pleacă după Jungkook. te duci după el și îl găsiți pe Jungkook. Taehyung îi trage un pumn lui Jungkookși apoi îi trage câteva picioare în burta și îl lasă acolo. Trece timpul, iar tu, Teahyung , MinMun
Și Jisoo mergeți la apartamentul băieților........ Când ați ajuns ai observat ca MinMun se uita foarte mult la Jungkook, dar ai așteptat sa va jucați adevăr sau provocare, peste câteva minute..........

Suga:îmi e foame!

J-hope:hai sa comandam pizza!

Suga:bine! Cine comanda?

Jimin:eu! Ce comandam, mare mica sau medie?

Suga:mare!

Peste câteva minute vine pizza. îi chemi pe toți în bucătărie, dar observi ca MinMun și Jungkook. lipsesc intri în camera lui jungkook și îi vezi sărutându-se extrem de pervers, asa ca deciși sai lași. după câteva minute din camera acea se aude.......

MinMun: ahhhh.... Daddy te iubesc!

Jungkook:aaaa și eu babygirl!

Si multe alte sunete mult mai ciudate și perverse, iar Jisoo cu RM se lingău pe canapea în conținu. în fineee..... Într-un final eu cu Teahyung neam hotărât sa mergem acasă. după câteva minute ajungem, iar eu întru la baie. pentru a-mi face duș ma schimb într-o rochie de noapte, apoi întra și Taehyung. la baie, când iese este îmbrăcat doar în boxeri. te tot uiți la abdomenul lui și el se tot uita la pieptul tău. la un moment dat er are din nou o erecție iar tu observi, dar nu bagi de seama pana când.......

taetae:y/n am nevoie de tine acum asa ca vom avea o noapte lunga.....

După cuvintele astea se urca pe tine te dezbracă apoi se dezbracă și el iar tu îl săruți și a început acțiunea, și ați făcut asta aproape o ora apoi ați adormit amândoi încolăcit unul în jurul celuilalt.

Peste doua saptamani MinMun și JungKook erau împreună și se iubeau mult, Taehyung sa mutat deja cu tine iar toți au decis sa se mute în Romania! Într-o dimineață tu de duci rapid la baie și...........

25 pe 16 | FF with Taehyung 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum