Zufran P.O.V
Haih...aku keluar dari kelasku dan mendapati kelas Alice kosong dan sunyi.
Aku: Alice mesti dah balik tinggalkan aku...
Aku turun dan mendapati Alice seperti diculik oleh 4 orang yang ku kenali. Aku mengambil keputusan untuk mengekori mereka ke belakang sekolah. Aku menyorok di dalam stor yang berkebetulan di balik dinding itu menjadi tempat mereka untuk menyoal Alice.
Senang untukku mendengar perbualan mereka kerana tempat mereka mempunyai tingkap yang terbuka berdekatan dengan siling. Aku menadahkan telinga untuk mendengar dengan lebih terperinci.
Alice: Hold on...I can't take it anymore... Anyway, are we look like in relationship? I guess we are not. So who is he to you?
Ros: He's my...err my guy! He's my boyfriend! So don't you dare go near-near at him!
Aku: What the hell?! Eww! Perasannya kau!
Alice: Is he loved you? 'Cause if he do, he would have told me everything...
Aku: I would never like her! I hate her! I rather in a relationship with Alice. Apa kau cakap ni, Zufran!
Alisha: So he never tell you anything about his scandals and his fans?
Alice: Scandals? I thought you were really in a relationship with him... So I guess I can be friend with him.
Ros: Bangsat!
Aku terdengar seperti mereka membelasah Alice secukup-cukupnya. Aku...argh! Aku seperti sayangkan Alice... Argh! Peduli apa aku dengan mereka dan juga peminat-peminat aku!
Aku keluar dari stor dan aku masih dapat melihat mereka masih menyepak Alice di muka dan di perut yang menyebabkan Alice tercedera dengan lebih teruk.
Aku begitu marah dan mendapatkan Ros lalu menumbuknya. Selesai sahaja aku menguruskan mereka, aku membawa Alice ke bilik kesihatan dan meceritakan segalanya kepada Cikgu Rani.
Cikgu Rani: Esok, guru disiplin akan membuat keputusan untuk mereka berempat. Awak tunggu di sini jaga Alice. Jangan nak cuba benda bukan-bukan ya?
Zufran mengangguk lalu Cikgu Rani keluar untuk berjumpa dengan guru disiplin.
End of Zufran P.O.V
2:30 p.m.
Alice terjaga daripada lenanya dan mendapati Zufran berada di sebelah katilnya sedang tidur. Alice tersenyum tawar apabila mengenagkan peristiwa tadi. Alice hendak membuat keputusan untuk meninggalkan Zufran.
Ketika Alice duduk hendak memakai kasut sekolahnya...
???: Nak pergi mana? Tahu la nak tinggalkan aku.
Alice bangun hendak keluar dari bilik kesihatan tersebut dengan perlahan kerana kesakitan di badannya masih tidak sembuh lagi.
Seseorang itu memegang tangan Alice dan menarik perlahan untuk memberhentikan pergerakan Alice.
Alice: Lepaskan aku... Aku tak perlukan kau.
Cikgu Rani: Jangan berkasar dengan Zufran... Dia la yang selamatkan kamu dan cikgu disiplin pun dah buat keputusan untuk mengantungkan kumpulan Rosnah.
Alice menjadi keliru.
Alice: Kumpulan Rosnah? Saya tak kenal dia, cikgu.
Cikgu Rani: Memanglah kamu tak kenal dia. Tapi kamu terkenal di sekolah ini sebab ini adalah sejarah pertama student American yang berambut merah disekolah ini.
YOU ARE READING
PAKSAAN [S1] 🔞🔞
AléatoireSeorang gadis yang telah diperkosa oleh ayah tirinya lalu keluarganya dibunuh setelah diperkosakan oleh rakan ayah tirinya. Gadis tersebut disangkakan mati tapi ia mendapat peluang untuk meneruskan kehidupannya dengan penuh rasa dendam. Kini dia dap...