S.

323 31 42
                                    


1,2,3 hayır tam 5 hafta geçmişti onu görmeyeli. Kendimi sürekli aynaya bakarken buluyordum.

Her aynaya baktığımda bir ümit orada olur diye bekliyordum. Ama kimseyi bulamıyordum. Peki neden onu arıyordum. Adını bile bilmediğim bir insanı pardon aynada gözüküp gerçekte göremediğim bir varlığı merak ediyordum.

Niye bir rüyaya bu kadar çok takılıyordum ki.

Parmağımda bir sızı hissettiğimde başımı oraya çevirdim. Parmağımı kesmiştim. Elimdeki bıçağı tezgaha bırakıp elimi ağzıma alıp emmeye başladım.

"Şunu gözümün önünde yapmazsan daha iyi olur."

İrkilip arkamı döndüm görünürde kimse yoktu.

"Beni yanlış yerlerde arıyorsun."

Bu cümleden sonra bir kıkırtı duyuldu büyük evin içinde. Konuşup konuşmamak arasında kalmıştım.

Bir anda vücudum istem dışı hareket etmeye başladı. Nereye gittiğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Kukla gibiydim. Beni başka birisi yönetiyordu sanki. Bunun dışında değişen tek şey kalp atışlarımdı.

Koridordaki büyük aynanın önünde durdum. Etrafına bakıp gözlerimi tekrardan aynadaki yansımamla buluşturdum. Ordaydı. Arkamda duruyordu. Gözlerini takip ederek baktığı yere doğru baktım. Kanayan parmağıma bakıyordu. Mimiklerinden anladığım kadarıyla parmağımın kanaması onun hoşuna gitmişti.

Tek kaşımı kaldırdım. Parmağımı aynadaki yansımasının üzerinde dolaştırdım. Ayna kana bulanmıştı.

İlk önce yüzüme baktı sonra yüzünü ayna'ya yakınlaştırdı ve aynaya sürdüğüm kanı yaladı. Bu yaptığıyla kalbim göğüs kafesimden çıkmak istercesine atmaya başladı.

"Sen neden gözükmüyorsun?"

Kendimi tutamadım ve soruyu ağzımdan kaçırdım. Yüzünde hafif bir tebessüm oluşmuştu. Tebessümü şeytaniceydi.

"Gözüküyorum ya beni görüyorsun."

Ne dediğimi anlamıştı. Anlamamazlıktan geliyordu.

"N..ne dediğimi anladığını biliyorum."

Sesimin titremesine engel olamamıştım. O da benim gibi tek kaşını kaldırdı. Vücudum istemsizce geriliyordu.

"Peki minik dahi. Seninle açık konuşacağım. Bana yardım etmek zorundasın. Beni bu aynadan çıkartmak zorundasın."

××××××××××××××××××××××××××××××××
                   O.B.S.E.S.S.İ.O.N.
                               BYŪN
                         BAЁKHYUN
××××××××××××××××××××××××××××××××

OBSESSİON *BBH*  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin