S.

283 31 33
                                    


Zorunda olmak. Gerçekten onu kurtarmak zorundamıydım. Kurtaracaksam bunu nasıl yapacaktım. Hiç birşey söylemeden kaybolmuştu.

Dışarı çıkmayı düşündüm ama vazgeçtim eğer çıkarsam o gün gördüğüm adamla karşılaşabilirdim ve söyledikleri aklımı karıştırmak dışında hiçbir işe yaramıyordu. Ki evde olmak da her an her saniye izleniyormuş hissi veriyordu. Kurtulmam gerekiyordu. Yoksa düşünmekten kafayı yiyecektim.

Kaçışım yoktu. İkisinden biriyle karşılacaktım ve bunun zararsız gözüken biri olmasını tercih ederdim.

Hızlıca binadan çıkıp sahile doğru yürümeye başladım.

Sahile vardığımda güneş batmak üzereydi. Kumların üzerine oturup gelmesini bekledim. İçimden bir ses geleceğini söylüyordu.

"Beni mi bekliyordun."

Duyduğum sesle yerimden sıçradım. Denizi izlemeye dalmışım. Başımı kaldırdığımda güneşin çoktan batmış olduğunu gördüm.

"Seni mi bekliyorum."

Başımı ona doğru çevirdim. Sorunun cevabını ikimizde biliyorduk. Bana cevap vermeden yanıma oturdu.

Önceki karşılaşmamız pek hoş olmamıştı ve o zaman yüzünü maskeyle kapatmıştı şimdi ise yüzü ortadaydı. Yüzüne dikkatli bakınca fark ettim. Çok benziyorlardı. O sırada aklıma yüzük geldi.

"Elindeki yüzüğün aynısını gördüm."

Başını hafifçe bana çevirdi. Elimi kaldırıp parmağımı gösterdim. Hafifçe gülümsedi. İstemsizce bende gülümsedim. Çok güzel gülümsüyordu. Melek gibiydi.

Ben onun yüzünü izlerken aniden ayağa kalktı. Gidecekmiydi? Buna izin veremezdim. Soracaklarım vardı.

"Beni takip et."

Birşey söylemeden takip etmeye başladım. Durduğumuzda başımı kaldırıp karşıma baktım. Aklımda tek bir soru vardı.

Burayı nereden biliyordu?

××××××××××××××××××××××××××××××××
                   O.B.S.E.S.S.İ.O.N.
                               DEVİL
                                 OR
                             ANGEL
××××××××××××××××××××××××××××××××

OBSESSİON *BBH*  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin