Sakin Diyar MewniCreek Bölüm 1

102 11 7
                                    

yatağımda usul usul yatıyorum dışarda kuşlar ötüşüyor çok sakın bir sabaha uyanıyordum ki! üzerime bir nesne atıldı sanki hızlı bir şekilde uyandım karşımdaydı yaşama amacım tatlı gülüm 

-S: hadiii uyan marco kahvaltı hazır dünyanın değişmesi okul yok anlamına gelmiyoor.                     -M: staar bugün hafta sonu haberin varmı?? dedim gülümseyerek                                                                 -S: auuw neyse saat zaten saat 09:24 uyanma saaati ve uyanmazsan sana kaptan plank yok!           -m: ne bunu yapamazsın                                                                                                                                                    -s: evet yapabilirim! dedi imalı bakışlarla bende hemen yataktan fırladım galiba o son tatlı görünüşü olucaktı bana elimle yanağından tutup bir öpücük kondurdum dudaklarına bana o parlayan gözlerle bakışı halen unutamıyorum.                                            

aşşağıya indik bütün aile bir aradaydı ve mutluydu moon eclpsa annem yemek hazırlıyor meteora kaçıyor mariposa kovalıyor du. erkekler ise arka bahçede etrafı seyrediyorlardı.                   star eline bir elma aldı ve. bana uzatdı                                                                                                                       -s: bugün janna ve tom ile pikniğe gidecegiz unutma                                                                                           -m: pekala yemekten sonra arayacağım onları  gideriz.                                                                                       telefonum çaldı janna arıyordu açtım ve fısıldar gibi bir ses                                                                              -j: haberim var marcoo haberim var                                                                                                                               -m: JANNA telefonuma girmeyi kes artık! dedikten sonra yüzüne kapatdım.

kahvaltımızı etdikten sonra star çoktan üstünü giyip sepeti hazırlamaya başlamıştı ben yukarıya çıktım üstümü giymek için odamdan bir sesler geliyordu kapının yanında olan süpürge mi elime aldım odaya girdim Nachos odamda saklanıyor sebebini merak etdim ve seslendim                            -m: gel buraya oğlum korkmanı gerektiren hiçbir şey yok!

o sıra yüzünün boyandığını gördüm rengarenk kimlerin işinin olduğunu hemen anlamıştım. meteora ve mariposa ydı. hemen Nachos u alıp yüzünü yıkadım mamasını doldurdum ve küçük şeytanların odasına çıktım.                                                                                                                                                -m: mariposaa meteoraaa hemen buraya gelin. meteora tavandan önüme atladı mariposa yatağın altından çıktı kızdım üzüldüklerini görünce suçlu çıkmamak için susturmaya çalıştım biraz uzun sürsede başardım üstümü giyip aşşağı indim herzamanki gibi kırmızı bir sweet ve siyah dar bir pantolon giymiştim star ın iki büyük sepet hazırladığını gördüm neden iki tane diye sordum                                                                                                                                                                                       -s: birtanesi yemekler için birtanesi de bize yaklaşan olursa diye . cevap verdi.                                        azıcık ta olsa ürktüm ama star bu asi likten hiç ödün vermiyor. tabi kızlara taşıtmak olmuyor janna ve tom la ormanın önünde buluşucaktık. iki sepeti elime sarı gülümü koluma alarak yola koyuldum ormanın önüne vardığımızda janna nın elinde bir kitap herzamanki gibi iblisler le ilgili ve tom un elinde de piknik sepeti . ben ve tom sepetlerle birlikte önden orman a girdik kzılar arkamızdan geliyorlardı. pikniği yapabileceğimiz güzel bir yer bulduk ve hemen oraya yerleşmeye başladık yerimiz tam tehlikeli ormanın yanıydı birazcık tepedeydi güzel Mewni Creek e bakıyordu . Karşıda ludo nun annesini ve babasını gördüm evden aceleyle çıkıyorlardı telaşlı bir şekilde birşeylerin ters gitdiğini anlamıştık ve tom star janna ile ben hemen sorunun ne olduğuna bakmak için yola koyulduk.

SVTFOE - Mewni Creek GOLB KıyametiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin