hemen hızlıca aşşağı ya indik tepeden gerçekten çok endişeli görünüyorlarıdı böyle bir aileye göre hemen ne olduğunu sorduk.
lord avarius çok büyük birşeyin yaklaşmasına sebeb olduğumuzu ve kıyametin geleceğini söyledi bende bunları nerden bildiklerini sordum bayan avarius bana bir kitap uzatdı miumiu dilindeydi okuması için star a verdim ve şunları söyledi;
-s: kraliçe eclipsa nın imzası vardı üzerinde ve şunlar yazıyordu:
bu canavar hiçbir cananvar gibi değil yasaklayacağı kuralları yok öldürülebileceği bir sihir yok yapılması gereken tek şey yasaklı bölümden kara kemik büyüsünü yapmaktı bu büyü en güçlü yaratığın bile boş bir boyutda kapalı kalması demekti GLOB denen bu yaratık özel sihir güçlerine sahipti ve ana sihirden bağımsız dı bende onu sürgün etdim eğer ki sihir ortadan kaldırılırsa serbest kalacaktır ve...
-m: star ne oldu okumaya devam et
-s: okuyamam çünkü kitabın devamı yok . biz bunları okurken avarius lar çoktan at lar la uzaklaşmışlardı.
hemen eve doğru yola koyulduk eclipsa yı bulmalıydık mağlesefki son günün bugün olacağından haberimiz yoktu.
hemen endişeli bir şekilde eve girdik eclipsa nerde diye sordum anneme nerde olduğunu bilmiyordu, moon un yanına gidip sorduk star çok endişeli bir şekilde bana sarıldı korkuyordu belliydi , sarıldım annından öperek ' herley geçicek ' diye fısıldadım kafasını kaldırdı gözleri dolmuştu bana bakıyordu teşekür ederim marco dedi birden, bende seni seviyorum dedim peşinden annem ve moon ne olduğunu neden endişeli olduğumuzu sordular.
bütün olayı anlatdık janna üst katlara bakıyor du hemen aşşağı inerek bağır dı gelin yukarda diyerek . hemen yukarı ya koştuk. eclipsa dizlerinin üzerine çökmüş boş bir kutuya bakıyordu globgor yukarıya gelıp sarıldı herşey geçicek dedi eclipsaya, eclipsa ağlayarak star ı yanına çağırdı
-e: star hemen gidip bulmalısınız onu
-s: kimi?
-e: mina yı. o çaldı kitabin kayıp yaprağını, çaldı elimde bir tek o vardı GLOB u durdurmak için!
-s: biz kotabı okuduk kağıdın devamında ne yazdığını hatırlıyormusun?
-e: hatırlıyamıyorum üzerinden çok zaman geçti yazdığımdan beri bir kez bile okumadım! eğer ki mina kağıtda yazan talimatla GLOB un kapısını açarsa sonu çok kötü olacak! mina yı bulmalıyız hemde hemen.
ben tom ve star hemen zırhlarımızı giymeye silahlarımızı hazırlamaya başladık bu bir savaştı hemde %89 kaybedebileceğimiz bir savaş tı bütün arkadaşlarımızı aradık kelly i , boynuz kafayı jackie i , alfonzo ve fargeson u hepsini yardıma çağırdık ve mina yı aramaya başladık.
o gece hiç uyuyamamıştım çatıya çıkıp oturdum uzun uzun ay a bakıyordum. yanıma star geldi
-s: herşey yolundamı diye bana sordu
bazen insanları seviyorsanız yalan söylersiniz bunu unutmayın
-m: bende evet sadece bugün kü o gerginlikten dolayı uykum kaçtı . diye cevapladım.
-s: sen tanıdığım en güçlü insansın bay diaz . dedi gülerek!
-m: sizde tanıdığım en kokusuz en asi en tatlı bir prensessiniz bayan butterfly
-s: 'koluma vurarak' yaa ben artık butterfly prensesi değilim. dedi bende sırf onu sevindirmek için yapmış gibi cevap verdim.
-m: siz benim krallığımın prensesisiniz . yanakları kızarmıştı kafasını omuzuma koydu
-s: seni seviyorum marco . dedi bende ona aynı şekilde karşılık verdim ve o gece bir yıldız yanıma kaymış oturmuş kafasını yaslamıştı omuzuma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SVTFOE - Mewni Creek GOLB Kıyameti
Misterio / SuspensoBu hikaye serinin devamı biçimde kurgulanmıştır.yazılanlar bir teoriye ait değil hayal ürünüdür. yazar instagram adresi : starbflytr ve marcoudiaztr . İYİ OKUMALAR.