Βγαίνω από το σπίτι και πεφτω πανω σε κάτι σκληρό. Κοιτάω πανω να δω τι χτυπησα και βλέπω εναν κουκλο να με κοιτάει στα μάτια. Χάθηκα στα μάτια του ήταν μπλε σαν την θάλασσα.
??? : Συγνώμη
Τι ωραία φωνή που έχει!!!
Μας αρέσει η Φωνη του βλέπω.
Σκάσε εσυ.??? : Είσαι καλά?
Μου είπε και κουνουσες τα χέρια του πανω κάτω.Ν: Ναι μια χαρά. Με λένε Νανσυ btw.
??? : Γιώργος. Χάρηκα.
Ν: Είσαι καινουργιος στην γειτονιά γιατι δεν σε έχω ξανά δει?
Γ: Ναι. Μόλις μετακόμισα με τους γονείς μου.
Ν: Οκ. Και σε ποιο σχολείο θα πας?
Γ: Στο 9ο ΓΕΛ
Ν: Και εγώ εκεί παω
Γ: Ωραία θες να παμε μαζί γιατι δεν ξέρω που είναι και δεν γνωρίζω κανέναν?
Ν: Φυσικά. Αλλά...
Γ: Αλλά τι?
Ν: Αλλά θέλω να σου πω κάποια πραγματα για εμενα για να μην παρεξηγηθουμε αμα κάνουμε παρεα και με γνωρίσεις καλυτερα και δεις άλλη Νανσυ.
Γ: Οκ
Ν: Λοιπόν... Είμαι ένα άτομο που δυσκολα ερωτεύεται. Κάποτε πληγωθηκα και από τότε είπα πως δεν θα ξανά ερωτευτώ ποτε. Τεσπα. Εγώ είμαι player παίζω με τα αγόρια και ποτε δεν κάνω σχέσεις.Όταν του τα έλεγα αυτά με κοιτουσε με ανοιχτο το στόμα. Μετά από 2 λεπτά μίλησε και αυτό που είπε δεν το περιμενα.
Γ: Δεν πειραζει. Ο καθένας έχει τον χαρακτήρα του. Και δεν έχω θέμα να είμαστε φίλοι. Αν και εγώ είμαι ένα άτομο που ερωτεύεται αλλά τεσπα.
Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στο σχολείο βρήκα την Βασιλική την χαιρέτησα και της γνώρισα τον Γιώργο. Ο Γιώργος μετά έφυγε και πηγε στον διευθυντή για να του πει σε ποιο τμήμα θα είναι. Μόλις έφυγε ο Γιώργος η Βάσω με άρχισε στις ερωτήσεις.
Β: Ποιος είναι? Που τον γνώρισες? Είναι καλό παιδι? Θα κάνουμε παρεα μαζί του?
Δεν προλαβε να τελειώσει την φράση της γιατί την διεκοψα.
Ν: Ηρεμησε λίγο. Τον γνώρισα σήμερα καθώς έβγαινα από το σπίτι. Είναι ο καινουργιος μου γείτονας.
Β: Ωραίο γείτονα απέκτησες.
Ντριν ντριν
Αμάν αυτό το κουδουνι όλο χτυπάει και χαλάει το διάλειμμα μου.Πηγαμε στις τάξεις και μετά από λίγο χτυπησε η πορτα και μπήκε μέσα ο Γιώργος.
Καθηγήτρια: Γιατί άργησες?
Γ: Συγγνώμη κυρία. Είμαι καινουργιος και ο διευθυντής μου μιλήσουμε.
Καθηγήτρια: Εντάξει. Πέρασε αλλά να μην ξανά συμβεί.
Γ: Μάλιστα κυρία.
Καθηγήτρια: Πηγενε να κάτσεις δίπλα στην Κωστακη.
Γ: Και ποια ειναι η Κωστακη?
Τότε σήκωσα το χέρι μου και είπα εγώ. Ο Γιώργος ήρθε και έκατσε δίπλα μου και με ρωτησε τι μάθημα μας κάνει η καθηγήτρια γκουχ στρίγγλα γκουχ.~Μετα απο το σχολειο~
Γυρισα σπιτι με την μηχανή του Αγγέλου. Πάλι καλά έχει την αίσθηση ότι θα γίνει κάτι μεταξυ μας και με γυρνάει κάθε μεσημέρι στο σπίτι. Έχουμε κάνει σεξ πολλες φορες και είναι και πολυ καλός στο κρεβάτι αλλά εγώ δεν τον θέλω για κάτι άλλο. Έφτασα σπιτι μπήκαμε μέσα και είδα ότι έλειπαν. Πήγα στην κουζίνα και είδα ένα σημείωμα που έλεγε.
Μαγείρεψα κοτόπουλο με πατατες είναι στο ψυγείο. Βάλε να φας και πηγαινε να διαβάσεις.
Φιλακια Μαμά.Πάω να βάλω να φάω και χτυπάει το κουδουνι. Ανοίγω και βλέπω....
Το αφήνω σε κρίσιμο σημείο ελπίζω να μην με σκοτώσετε. Όπως κάθε φορά ⭐ και σχόλιο. Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Φιλακια
YOU ARE READING
Girl Power
RandomΈνα κορίτσι πληγωμενο και πονεμενο καταλήγει να γίνει η player του σχολείου και να παιζει με τα αγόρια. Η 17χρονη Νανσυ ζει στο Ηράκλειο και έχει κάνει υπόσχεση με τον ευατο της ότι δεν θα ερωτευτεί ποτε. Τι θα γίνει όμως όταν γνωρίσει τον Γιώργο κα...