Κεφάλαιο 4

25 4 0
                                    

Γ: Είμαι το αγόρι της.

Τι λεει καλές αυτός?

Μ: ΤΙ ΕΙΣΑΙ?
Γ: Το αγόρι της δεν άκουσες?
Μ: Ακουσα, ακουσα
Γ: Νανσυ μωρό μου ήρθα για να παμε την βόλτα που λέγαμε το πρωι.
Ν: Εεε.. Ναι ναι να παμε. Μωρό μου
Γ: Ωραία. Αλήθεια το παιδι από εδώ ποιος είναι?
Ν: Είναι ο πρωην μου.
Γ: Αυτός?
Μ: Ναι εγώ. Υπάρχει κάποιο θέμα?
Γ: Μπα. Τώρα κατάλαβα γιατί σε χώρισε.
Μ: Τι εννοείς?
Γ: Τίποτα. Άστο.
Μ: Καλαααα.

Γιώργου POV

Ποιος είναι αυτός ο μαλακας που μιλαει μαζί της?
Όταν τον είδα θολώσει. Ήθελα να παω να τον σαπίσω στο ξυλο αλλά δεν το έκανα γιατί δεν ήξερα τι ρόλο βαράει στην ζωή της Νάνσυς. Αν και από τον τρόπο που του μιλουσε μάλλον θα ήταν κάποιος πρωην της.

Γ: Είμαι το αγόρι της.

Ουτε που ξέρω πως μου ήρθε να το πω αυτό. Απλώς μου βγήκε. Η Νανσυ είχε γουρλοσει τα μάτια της. Μάλλον δεν περιμενε να πω κάτι τέτοιο. Ο άλλος παλι με κοιτουσε με μισό μάτι. Όταν την είπα μωρό μου την είδα να ξαφνιαζεται ακόμα πιο πολυ. Δεν ξέρω τι μου έχει κάνει αυτή η κοπέλα παντως από το πρωι που την γνώρισα είναι συνέχεια στο μυαλό μου.

Την έχεις ερωτευτεί
Τι λες ρε Μπάμπη?
Την αλήθεια λέω.
Ναι καλά βουλοσετο τώρα γιατί δεν σε αντεχω
Καλά..

Αφου τελείωσα την κουβέντα με το υποσεινηδιτο μου είδα την Νανσυ να μου λέει να παμε μέσα. Πάλι καλά ο μαλακας έφυγε.

Back to Νανσυς POV

Πως του ήρθε να πει ότι είναι το αγόρι μου?

Ν: Γιώργο πες μου σε παρακαλω πως σου ήρθε να πεις ότι είσαι το αγόρι μου?
Γ: Δεν ξέρω αυτό σκέφτηκα αυτό είπα. Ελπίζω να μην σε πειραξε?
Ν: Οχι. Εντάξει δεν με πειραξε αλλά μου ήρθε λίγο ξαφνικό.

Hey. Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά.
Καθυστέρησα λίγο να ανεβάσω κεφάλαιο αλλά έχουν ανοίξει τα σχολεία και δεν προλαβαινω. Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο αν και είναι λίγο μικρό.
Φιλακια 💋

Girl PowerWhere stories live. Discover now