Κεφαλαιο 1

49 8 0
                                    

Ντριν Ντριν

Ν: Οχι παλι σχολείο δεν αντέχω

Γιατί ποτε αντέχεις εσυ το σχολείο?

Αφροξυλανθη σκασε!!!

Καλά σκάω. Αλλά να ξέρεις ότι ξέχασες να συστηθεις.

Ωχ έχεις δίκιο για πρωτη και τελευταία φορά.

Γεια σας με λένε Νανσυ και είμαι 17 χρονών παω Γ' Λυκείου. Δεν είμαι ένα άτομο που ερωτευετε. Είχα ερωτευτεί και πληγωθηκα πολυ. Αλλά αυτή την ιστορία θα την πουμε άλλη φορά. Λοιπόν είμαι ένα play girl παίζω με τα αγόρια. Πολλοί με λένε πουτανα αλλά δεν παιζουν τα αγόρια με εμένα εγώ παιζω με αυτά. Γενικά με είμαι ήρεμος άνθρωπος. Εχω μια κολλητή την Βάσω και είναι στην ίδια ηλικία με εμένα. Επίσης παω kick boxing και ξέρω να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου σε δυσκολες καταστάσεις.

Μαμά: Νανσυ σήκω θα αργήσεις στο σχολείο(μου είπε καθώς εμπαινε στο δωμάτιο μου)
Με τα χίλια ζόρια σηκώθηκα και πηγα στο μπάνιο. Εκανα τα απαραίτητα και τώρα κοιτάζω την ντουλάπα μου να δω τι θα βάλω. Αποφάσισα να βάλω ένα τζιν και ένα άσπρο φουτερ με μαυρα γράμματα. Κατεβαίνω κάτω και βλέπω τον αδερφό μου να τρώει την Nutella μου. 

Κρατήστε με θα τον σκοτώσω. Τρεχω πανω του και αρχίζω να τον κυνηγάω. Ευτυχώς είμαι γρήγορη και του την πηρα πριν προλαβει να αντιδράσει.

Χρήστος: Γιατί μου πήρες την Nuttela?
Εγώ: Γιατί είναι δικιά μου και κάτω τα χέρια σου μην στα κόψω.
Χρήστος: Καλά ηρεμησε..
Εγώ: Θα με πας σχολείο γιατί βαριέμαι να περπαταω?
Χρήστος: Οχι πηγεναι μόνη σου πρεπει να φυγω γιατί έχω μάθημα.

Έφυγα από το σπίτι και μόλις βγήκα έπεσα πανω σε...

Λοιπόν αυτό ήταν το πρωτο μου κεφάλαιο. Ελπίζω να βγήκε καλό αν και είναι λίγο μικρό. Στο επόμενο θα γνωρίσουμε και τους χαρακτήρες μας. Ψηφίστε και καντε ένα σχόλιο για να γνωρίζω αν θα συνεχίσω ή όχι.
Φιλακια Γεωργία😘

Girl PowerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora