Bölüm: 1| Valentine

3.3K 178 144
                                    

Partneriniz için daima arzulanan ve yatakta tapılan kişi olmak sandığınız kadar kolay mı? Hadi ama, basit düşünmeyin.

Aşama aşama partnerinizi tahrik etmenin ve tabiri caizse azdırmanın yollarını öğrenmek mi istiyorsunuz? Hadi, devam edin.

Partnerinizi baştan çıkarmak, onun yatağının arzuları olmak demek değildir. Baştan çıkarmak onun beynini ve bedenini, dürtülerini ve hormonlarını kendinizle doldurup sizi en derinlerinde arzulamasını sağlamaktır. Bu arzu öylesine güçlüdür ki seksten sonra bile devam eder ve onun hayatı için vazgeçilmez olur.

İlişkinizin ilk zamanlarındaki ateşi kaybolmadı, sadece ilişkinizin rutini içinde bir yerde saklandı ve tekrardan keşfedilmeyi bekliyor.

Partnerini baştan çıkarmak sistematik bir çalışmayı gerektirir. Başlattığınız oyunu kurallarına göre oynamalısınız. Her hamlenin bir sırası ve zamanı vardır. Ne bir önce, ne bir sonra yapılırsa hata verir.

Daha fazlası için tıklayın.

Aşk hayatınızı renklendirmek cesaretini gösterdiniz. Tebrik ederiz. Valentine'a size istediğinizi verecek. Aşağıya tıklayarak danışmanımız ile iletişime geçebilirsiniz.

Danışman iletişim için tıklayın.

Siz:
Merhaba, Hoseok bey.

Ben Kim Seokjin. Evliliğim hakkında bazı sorunlarım var. Bana yardımcı olur musunuz?

                                * * *

Herkese merhaba! Diğer bir ficim için araştırma yaparken buna benzer bir site ile karşılaştım. Evet, böyle bir site var nsndnd

Kurgu evli bir çift ve onların cinsel yaşamı hakkında. Yani baya yetişkin içerik var. Bu ilk texting yazışım acemilik mutlaka olacaktır. Çok fazla kararsız kalsam da yayımlamak istedim umarım seversiniz :)

Kendinize iyi bakın ❤

Valentine | TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin