'.....Ides sa mnom i deckima na turneju.'
'STA?!!NEMA SANSE!JA OSTAJEM OVDE!'-razbesnila sam se.Sta cu da radim sa vilom, autima, Bugattiem?Ne smem njega da ostavim!!-'Sta cu ja tamo da se cvarim
u je*enom autobusu!Iiiii tako ce biti dobroo?Zar ne?Ne nece Harry jer ja ostajem ovde!'-proderala sam se.Svi su gledali nas mini spektakl.Harry je gledao u mene.Nisam se nikad se derela na njega.Pa neka se navikne!Dogadjace se, posebno kada oce da me vodi sa cveckicama svojim na turneju!Ne zelim da slusam cmizdrave devojcice kako vriste za njima.
'Megan, ne deri se na mene.'-rekao je Harry smireno.-'reseno je.A sada idi spavati, jer se neces moci sutra probuditi.'-cackao je telefon.
'NISTA NIJE RESENO!I da deracu se na tebe!!Navikni se, bebo!Ti ces mi reci da idem spavati?!Aj ne seri!!I gledaj u mene kada ti pricam!'-zamalo da ne dodam nesto na kraju.Hladno me je pogledao preko telefona.Okey kipim.Uhvatio me za ruku i stisnuo je.-'Smiri se, Megan i slusaj me.Nisam ja uvek dobar.'-Ma jel te?Gospodin Dobrica nam se naljutio?Izvadila sam lako moju ruku iz njegove i uhvatila ga za krajeve kosulje i priblizila-'Ja nikada nisam dobra'-prosiktala sam i pustila ga.Okey malo se otkrivam.Svi su buljili u mene.Nek si nadju zivot.- 'STA BULJITE?!'-Okrenula sam se i usla u teretanu.Presvukla sam se u crni sportski grudnjak, crni muski sorc i crne Maxerice.Pustila sam Work asap Ferg.Navukla sam rukavice i zamahnula par puta.Dosla sam ispred vrece i jako je udarala.Vreca se letela vamo tamo.
Posle nekog vremena izmorena sam se spustila na krevet posle tusiranja.Ughhh.
(...)
'Megaaaan, budi see.Ajdee vec jednom!'-neko me je vikao.
'Pfhdgveu'-Koji kreten me budii?U po zore.
'Ajdee!'-Aaa to Ian?Sta se dere?Glava mi pulsira!Ughhh.
'Evo.'-tiho sam promrmljala.Skupila sam svu snagu i pogledala u Iana.-'Sta hoces u po zore?Narkomani jedni.Kako tebe ne boli glava?'-Nasmejao se.Izasla sam iz nekako iz kreveta.Ian me je 100 puta video u donjem vesu, tako da sam se slobodno sada gegala po sobi.Naslonila sam se na sto i uzela moj telefon.Sedam je!!Koji narkomani!
'Haha ja sam se navikao.Uzivaj u glavobolji :P.Harold me je naterao da te probudim.Hoce da prica sa tobom ili tako neko sranje.Odmah.'-prosao je rukom kroz kosu.Jel on normalan, u 7 h?Poludeo je totalno.
'Mah bas ti hvala.Jel on izgubio sat, telefon ili bilo sta sto odredjuje vreme?'-govorila sam tiho zbog glave, ali inace bih vikala.Mozda mu sat pao na glavu?-'I otkud ti ovako rano?'-On se nikada nije budio rano.Smak sveta.Nema drugog objasnjenja.
'Mah, ovi mongoli lupali i setkali se gore-dole.Straasni su.Ali sam uhvatio koju devojku koja se vracala iz kluba.Mhmm.'-zadovoljno se nasmejao zamisljajuci svoj jutarnji sex.Ahh navikla sam se na njega.Prevrnula sam ocima.
'Ajd da vidimo te mongolske narkomane.'-Nisam se zamarala oblacenjem nego sam se spustila niz stepenice.Sve vreme sam se pridrzavala za zid, da se ne bih skrokala dole.Ugledala sam kofere kod glavnog izlaza.Puno kofera.Koji djavo?Zbunjeno sam pogledala Ian.On je slegnuo ramena i usao u kuhinju.Nisam ni primetila da se Ian obukao.Bravo za njega.Ja ne znam sada navuci carapu kako treba.Nemojte da me osudjujete, pa jutro je.U kuhinji je bio Harry, a mogla sam da vidim i neke glave u dnevnoj.Okey sta je ovo?
'Dobro jutro, Megan.'-ozbiljno me je pogledao.Mozda je jos ljut zbog malog ispada?Bas me briga.Ljuto sam ga pogledala jer me je probudio.A ja mnogo mrzim kada me neko probudio.Jednom sam pogodila Stefana lampom u glavu jer me je budio.Od tada me niko, ko zna za taj incident, ne budi.Ian je primetio taj pogled i podigao ruke u zrak.
'Hey hey prvo da se nesto kaze.Ja nisam nista kriv.Harry me je naterao da te probudim.A sada ja bezim dok lampe ne budu letele.'-izasao je iz kuhinje.Harry me je zbunjeno pogledao.Skupila sam oci i stegla vilicu.
YOU ARE READING
Troublemaker [Selena Gomez\L.H]
FanfictionMegan je devojka problematicne naravi.Stalno upada u neke nevolje.Tuce se, trka...Ima svoje tajne...Da li ce neko upasti u njen zivot?Mozda neki zgodni plavusan?Ili ce sve ostati isto.Ona ce da vodi svoj buran zivot, a njen brat Harry Styles ce da v...