თავი 2

144 16 12
                                    

please vote and com🥺🥺❤️❤️

,,18 სექტემბერი 2010 წელი"
,,ჰარის pov"
სკოლა 4 დღეა რაც დაიწყო, ზაფხულის არდადეგები არცისე კარგი იყო ჩემთვის. დასასვენებლად ვერსად ვერ წავედი. ეხლა სკოლიდან სახლში ვბრუნდები.
შევედი თუ არა დედა მომვარდა
დედა:- ჰარი
მე:- გისმენ დედა
დედა:- ჰარი ხვალ იქს-ფაქტორში შესარჩევი ტური ტარდება და არგინდა რომ წახვიდე?
მე:- არმინდა მადლობა
დედა:- ჰარი უკვე მეორე წელია გეხვერწები, ძალიან კარგი ხმა გაქ და შენი ნიჭი უნდა გამოაჩინო.
მე:- დედა კარგი რა.
დედა:- ჰარი!
მე:- კარგი ხო წავალ, ოღონდ მხოლოდ შენი ხათრით.
დედა:- ძალიან კარგი, ჯემაააა
იყვირა და კიბეებიდან ჯემა ჩამოვიდა
ჯემა:- რახდება
დედა:- ჰარი დავითანხმე იქს-ფაქტორში მიდის
ჯემა:- ვაიმეეე რამაგარიააა
ეგრევე ჩამეხუტა და ბოლოს თმები ამიჩეჩა.

,,2010 წლის 19 სექტემბერი"
დღეს მივდივარ შესარჩევ ტურზე, ცოტას ვნერვიულობ. შარვალი ჩავიცვი, თეთრი მაისური და ზემოდან ნაცრისფერი მოსასხამი, ხოლო კისერზე კაშნი შემოვიხვიე.  ქვემოთ ჩავედი და ყველა ერთნაირ მაისურებში იყო გამოწყობილი.
ზედ ეწერა ,,We think Harry Has The X-Factor"
მე:- დედა ეს რა გაცვიათ
დედა:- ამ მაისურს სიმართლე აწერია ეხლა კი წამოდი არ დაგვაგვიანდეს.
მანქანაში ჩავსხედით და მალევე მივედით დიდ შენობასთან. ნომერი მიმაწებეს და ეხლა ჩემს რიგს ველოდებით.

******
უკვე კულისებში ვართ და ვიღაც გოგო გამოდის სცენიდან გახარებული. ეხლა ჩემი ჯერია, ღმერთო ჩემო. ყველამ კარგად ჩამკოცნა და ისე გამიშვეს სცენაზე. გავედი, გავედი იქ სადაც ათასობით ხალხმა უნდა მომისმინოს, იქ სადაც ჟიურის ხმა გადამწყვეტია, იქ სადაც ჩემი მუსიკალური ბედი წყდება. ვნერვიულობ, მაგრამ ვცდილობ არ შევიმჩნიო.
მე:- გამარჯობათ
საიმონი:- სასიამოვნოა შენი გაცნობა, რა გქვია?
მე:- მე ჰარი სტაილსი ვარ
საიმონი:- კარგი ჰარი, რამდენი წლის ხარ?
მე:- 16-ის
საიმონი:- კარგი მომიყევი შენს შესახებ
მე:- მე საცხობში ვმუშაობ.
საიმონი:- კარგი ჰარი რას გვიმღერებ
მე:- სტივ ვანდერის ,,isn't she lovely"

სიმღერა დავიწყე, მთელი სულით და გულით ვმღეროდი, რომ დავასრულე, დარბაზში მყოფმა ხალხმა ტაში დაუკრა.
ლუისი:- მე ვამბობ არას
დანი:- მე ვამბობ კის
საიმონი:- მეც ვამბობ კის და გადასული ხარ შემდეგ ტურში.
მე:- ძალიან დიდი მადლობა
კულისებში გახარებული გავვარდი და ეგრევე დედას ჩავეხუტე.
მე:- გადავედი
დედა:- ვიცი ჰარი, ძალიან ვამაყობ შენით და ცრემლები წამოუვიდა.
ჯემაც ჩამეხუტა.
ჯემა:- გილოცავ ძამიკო
და ისევ თმები ამიჩეჩა.
მე:- მადლობა დაიკო
დედა:- ეხლა კი ეს უნდა ავღნიშნოთ, აბა კაფეში წასვლა ვის უნდა
მე:- მე
ჯემა:- მეც
გარეთ გავედით რა დროსაც თვალში ვიღაცის ზღვასავით ლურჯი თვალები მომხვდა. სახეზე ნერვიულობა ეტყობოდა. ვიცი შეიძლება უზრდელობად ჩამითვალოთ მაგრამ სანამ ის თვალს არ მიეფარა მანამდე ვუყურებდი, თითქოს რაღაც ვიგრძენი. მანაც გამომხედა და გამიღიმა.

,,ლუისის pov"
სულ მინდოდა რომ იქს-ფაქტორში გამოვსულიყავი მაგრამ, ამას არ ვამბობდი. აი ეხლა კი მე, ჩემი მთელი ოჯახით მივდივარ შესარჩევ ტურზე. ძალიან ვნერვიულობ, რომ ვერ გადავიდე? მაგრამ არა მე ყველაფერს შევძლებ. მანქანიდან ჩამოვედით და შენობაში შესვლისას დავინახე ბიჭი კულულა თმებით, ძალიან საყვარელი კულულა თმებით. მანაც გამომხედა, გავუღიმე და სანამ თვალს არ მიეფარა ერთმანეთს ვუყურებდით. ეხლა ეს რაიყო? მან მე დამატყვევა, რაღაც ვიგრძენი. კარგი ლუი რეებს ფიქრობ, შეილება მას ვეღარც შეხვდე. ფიქრებიდან დედას ხმამ გამომიყვანა.
დედა:- ლუი მალე შენ უნდა გახვიდე და ხომ არ გეშინია?
მე:- არა დედა არ მეშინია
ვის ვატყუებ ჩემს თავს? რათქმაუნდა მეშინია. სცენაზე გავედი.
ლუისი:- რა ქგვია
მე:- ლუი ტომლინსონი
საიმონი:- კარგი ლუი დაიწყე სიმღერა
სიმღერა დავიწყე, ხმაში ცოტა ნერვიულობა მეტყობოდა მაგრამ ვცდილობდი არ შემემჩნია. სიმღერა დავასრულე და ეხლა უფრო ავნერვიულდი.
ლუისი:- მე ვამბობ კის
დანი:- მეც ვამბობ კის
საიმონი:- ლუი შენ გაქვს სამი კი
მე:- ძალიან დიდი მადლობა
კულისებში შესვლისთანავე ყველა მომვარდა და ჩამეხუტეს
დედა:- გილოცავ შვილო, ვამაყობ შენით
მე:- მადლობა დედა
ფიბი:- გილოცავ ლუი
მე:- მადლობა

ყველანი მანქანაში ჩავსხედით და სახლისკენ ავიღეთ გეზი.

ესეც მეორე თავი❤️❤️lav you all❤️❤️❤️

I Have Loved You Since We Were 18 (16)Where stories live. Discover now