Benim adim Melanie.Ailemle beraber hayatim herşey normal gibiydi.Hayatımdaki herkes heryer normaldi.Sonra uzaydan yaratıklar geldi bunlar küçük bir bakteri gibiydiler.Kısa sürede bütün Dünya'ya yayıldılar.İnsanların içlerine girdiler.Hepsini kandırdılar.Sözde Dünya'ya barış getirdiler.Açlık bitti,savas bitti.Ama insanlar yok oluyor aslinda yok olmuyor vucutlari baska biri tarafindan yonetiliyor.Kardeşim ben ve Jared onlardan gizlendik.Jared ile tanışmam bir tesadüftü
, bu uzaylı istilası sayesinde onu buldum.Neyse annem babam hepsi birer uzaylıya dönüştü.Şuan Dünya'da başka insanların olup olmadığını bilmiyorum.Hepsi gizlendi.Tanıdığım insanların hepsini tek tek tespit edip uzaylıya çevirdiler.Bizde bir otelde kalıyoruz şuan uzaylılar tarafından tespit edilmedik ama dışarıdan sesler geldiğini duydum.Jared dışarıdaydı yemek aramaya gitmisti evlerin hepsi bombostu bu yuzden yiyecek bulmak kolay oluyordu bircok kez araba calmisligim var Jared olmadigi icin gidip buna kendim bakmalıydım kardeşimi tek başına bırakamazdım bu yüzden elinden tutup otelin merdivenlerinden indim.Kardesimi bir masanin altina soktum.
"Sakin buradan cikma Alex beni anladin mi geri gelecegim soz veriyorum.Jared seni bulacaktir burdan sakin kimildama."
Sakince basini salladi."Dikkatli ol abla."
Oradan ayrildim ve otelde gezinmeye basladim.Gorunurde birsey yoktu.Tam kapisini actigim odaya girecektim ki arkamdan robot sesi gibi bir ses duyuldu .Arkami dondugumde lanet olsun.5-6 kadar uzayli bana bakiyor vucutlarina el koyduklari insanlarin sadece goz rengi degismis.Koyu veya acik bir mavi olmustu tanimlayamiyordum.Ne yapacagimi sasirdim.Eger beni yakalayip beynime ulasirlarsa kardesimi ve Jared'ı bulabilirler.Aslinda sesleri de ayni gibiydi.
"Sakin ol bu Dunya'ya baris getirdik.Aclik yok savas yok.Sende bize katıl.Baskalari varmi?"
Yavasca bana yaklasiyorlardi.Beni yakalamalarindanda olmeyi tercih ederim.Kapisini actigim odanin penceresine dogru kosmaya basladim.Arkamdan geldiklerini duyuyordum.Ve kendimi pencereden asagiya firlattim.Son hissettigim aciydi.Kemiklerim kirilmis gibiydi.Sonrasi karanlik ...
*
*
*
İcime giren canavar gozlerini yavasca acti.Vucudumu hareket ettirmeye calisiyordum ama yapamiyordum vucudumun kontrolu o canavardaydi.Sarisin bir kadin bana sanirim artik bize demeliyim bakmaya basladi.Bu kadin otelde gorduklerimden biriydi.Aslinda onun gorduklerini gorebiliyor dusunduklerini duyuyordum.Sanirim beynimdeydim ve onun bilgilere ulasmamasi gerekiyordu.Yavasca yattigi tabureden dogruldu.
"İsmin ne" sarisin kadin tedirgin gozlerle bizi izliyordu.
Benim adim Melanie seni aptal Melanie de.Beni hickimse duyamiyordu.Bize bos gozlerle bakiyorlardi.
"Benim adim GÖÇEBE."
Sarisin kadin yuzune sahte bir gulumeme yerlestirdi.Aslinda sarisin uzayli.
"Benim ismimde Avci.Tanistigimiza memnun oldum Gocebe."
Gocebe degil Melanie lutfen.Benim ismim Melanie soylesene ona Gocebe.
Avci gulumsedi."Sana bir oda ayarladik .Kendini biraz toparla zor birsey biliyorum.Ve kafanda hala onun sesleri var bunu da biliyorum.Merak etme kisa surede ondan kurtulacaksin.Odadan ciktigin an senk odana goturecekler."
Seni fahise benden asla kurtulamayacak.Gocebe beni duyuyordu bundan emindim.Yavasca ayaga kalkti.
Kapidan cikti disarida benim otelde gordugum gordugum o buyuk vucutlu adamlari gordum.Bize odaya kadar eslik ettiler.Gocebe ve ben odaya girdik Gocebe aynanin karsisina gecti.
Bana hic cevap vermemisti beni duydugunu bilmiyordum bu yuzden ona soru sormaliydim.Uzaydan geldiniz daha once yasayan irklar gordunmu?
"9 tane yasayan irk gordum Melanie.Ve bilmelisinki bizim irkimiz savascil bir irk degil aksine bariscil bir irk.Ve Melanie bilmeni isterim ki suan cok yoruldum biraz uyumaliyim."
Uzaylilar uyurmuydu bilmiyordum cunku daha bir uzayliyla ayni odada bulunup uyumamistim.
Daha sonra o uyudugunda bende uykuya daldim.
Merhaba.İlk kez bir hikaye yaziyorum.Umarim begenirsiniz.Bu arada bu izledigim filmden esinlenerek yazdigim bir hikaye.
Kisa zamanda yeni bolum gelir. Bol bol vote yaparsaniz sevinirim.x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Host(Göçebe)
AdventureDünyamiz gorunmeyen bir dusman tarafindan istila edilmisti.İnsanlarin bedenleri bu istilacilar icin sahiplik yaparken bedenler bir degisiklige ugramamis gibi gorunsede zihinleri ele geciriliyordu.Neredeyse herkes teslim olmustu.Geriye kalan birkac v...