Di taman
Abang nah, ambik bola ni!! Jerit Alvin sambil memukul bola menggunakan badminton.
Ye ye. Hah nah ambik balik, pukulan padu yahhh!!!! Balas abangnya sambil membuat pukulan padu ke arah Alvin.
Ish mane acik. Abang main tipu, orang bagi seloh je tapi dia bagi padu pulak. Sikit lagi nk out. Eh bola kenapa kau tak out hah!!. Marah Alvin sambil berkata pada bola tu tanda tidak berpuas hati.
Yeah abang menang. 10-9. Yahooo
Jerit abang Alvin kegirangan.Op op op. Belom lagi kalau 10-9 kite kene tambah lagi satu baru fair. Kata Alvin. Dalam hati entah betul ke tidak apa aku cakap ni. Takpo takpo abang kena mengalah hihihihi.
Ye la, cm tau tau je. _ Abang Alvin. Dalam hati.
Maka bersambung la mereka bermain dengan markah nya....... sila lihat di bawah. Author tak tau nk tulis camne. Ceh gurau jerrr
Alvin: oi author, membebel je tau. Orang tengah syok shooting ni dia pi menyemak lak. Pi gi dah
Abang Alvin: ewah ewah. Kata tu leklok sikit. St dia pergi unpublish story ni tak ke naye kite. Walaupun baru bb 5 ...
Author: author sokong cakap abang ko tu. Aku unpublish padan muka. Hahahahah. Kata author sambil membuat ketawa jahat.
Alvin: unpublish je la. Tak payah nk shooting lagi. Nnti author jugak yang susah sebb folowers author cikittttt je. Hahahahhah
Author: kurang ajak punya budak. Ape main perli perli ni iks iks iks. Okey la CUT back to the story. Kata author sambil membuat fake air mata nya itu.
Diri sendiri tulis diri sendiri perli hihihihi. Okey la back to the story betol betol. CUT
Pusingan pertama: 10-9
Pusingan kedua; 10.10
Pusingan ketiga : 11-10
Pusingan ketiga???????Jp bang. Penat ah. Minum air dulu la. Pinta Alvin sambil mengibarkan baju nya dek peluh.
Okla. Jom duduk kt pondok tu. Ujar abang Alvin sambil menunjukkan sebuah pondok yang berada tidak jauh dari mereka.
Nh. Ujar abang Alvin sambil menghulurkan sebotol air mineral dari begnya kepada Alvin seusai mereka duduk di pondok itu.
Terima kasih abang. Ujar Alvin setelah mengambil botol air mineral itu.
Ni Gary tu adik letak kt ane??? Soal abangnya seusai menghabiskan 1/2 daripada air mineral tersebut...
Gary tu adik letak dekat tempat paling special. Adik letak
dekat bilik adik. Semua patung patung bulu yang adik beli semua tu semua adik dh bagi kt anak anak yatim and kawan adik.Tkkan nk buang bajir jer.Bang, jom sambung main nk?? awal lagi ni kalau nk balik. _ Alvin
Oo, nk balik ke jom ah. Kata abang Alvin sambil tangannya memasukkan badminton ke dalam sarung nya dan acah acah ingin pulang.
Sape kata Alvin nk balik, Alvin ckp Alvin nk main ape la abang ni.. dh jom_ Alvin
Ye la jom_ abang Alvin
Sedang ashik mereka bermain tiba tiba.......
Please vote and comment
YOU ARE READING
SPY TEDDY BEAR
AcciónNur Alvina Qairina. seorang kanak kanak yang boleh dikatakan riang tetapi telah berubah apabila sesuatu kejadian telah berlaku Abang janji dengan adik yang abang takkan tinggalkan adik ?? ye abang jnji. bukti?? tuuuu. Jari kelingking abang Alvin men...