part 2

105 8 0
                                    

ဒီ​ေန႔​ေတာ့ Oppaတို႔အလုပ္​ရႈပ္​​ေနတာဘဲ!!!!fansignမွာမ်က္​နွာႀကီးကိုၿပဲ​ေန​ေအာင္​ၿပံဳးၿပီး!!army ​ေလး​ေတြနဲ႔​ေပ်ာ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေနတယ္​!!!အမွန္​တကယ္​လည္​းပင္​ပန္​ူပင္​မဲ့ၿပံဳး​ေနတယ္​!!!

fan​ေတြက​ေအာ္​ပီ!!စၾကတယ္​!!!opppaတို႔ကလည္​ျပန္​စၾကတယ္​!!!!

Fan: jk oppa!!!jk oppa!!!!

Jk: wae???

Fan:army​ေလး​ေတြကိုသတိရရဲ႕လား?

Jk:အခ်ိန္​တိုင္းသတိရပါတယ္​!!!စားလည္​army​ေလး​ေတြအ​ေၾကာင္​း​ေတြးမယ္​!!အိပ္​လည္​းarmy​ေလး​ေတြအ​ေၾကာင္​း​ေတြးမယ္​!!!အခ်ိန္​တိုင္​းသတိရ​ေနမွာပါ!!

Army​ေလး​ေတြၾကားဖူးမွာပါ​ေနာ္​**

Fan:jimin oppa!!!ပုက်ိ!!!jimin!!! Oppa!!!!

Jimin: Nae!!!

Fan:oppaရင္​ဘက္​ကိုျမင္​​ေနရတယ္​!!

အ​ေပၚၾကယ္​သီးတစ္​လံုးျပဳတ္​​ေနတာကိုArmy​ေလးတို႔ကျမင္​ၿပီးလွန္​းစၾကတယ္​!!

jm:ဒီက​ေလး​ေတြနဲ႔​ေတာ့!!ဘယ္​ကိုလိုက္​ၾကည္​့​ေနတာလဲ!!!

အက်ီၤကိုဆြဲၿပီးရွက္​တဲ့ပံုစံနဲ႔စ​ေနတယ္​!!!!

fansignလည္​းၿပီ​ေရာ!!!ဘာအလုပ္​မွမရွိ​ေတာ့ဘူးလို႔PDကလည္​း​ေျပာ​ေရာ!!!6​ေယာက္​သားအိမ္​ကိုတန္​း​ေန​ေအာင္​
ျပန္​က်တာ​ေပါ့!!! (ဟိုမွတ္​မိတယ္​မလား???vကမပါဘူးဆိုတာ!!!)

သူတို႔အိမ္​​ေလးလည္​း​ေရာက္​​ေရာ!!ကိုယ္​့အခန္​းကိုယ္​ဝင္​သြားတယ္​!!!

:)
3နာရီလည္​ၾကာ​ေရာ!!!!jkနိုလာတယ္​!!!

Jk:​ေမႊး​ေနတာဘဲအနံ​ေလးက!!!

Jin: kookyနိုးလားၿပီလား!!!hyungနိုးလာ​ေတာ့ထမင္​းခ်က္​​ေနတာ!!ခဏ​ေစာင္​့​ေနာ္​!!ၿပီး​ေတာ့မယ္​!!

Jk:nae!!​ေျပာရင္​း!!​ေရခဲ​ေသတၲာထဲက banana-milkကိုထုတ္​ၿပီး​ေသာက္​လ်ဳက္​တယ္​!!!3 seconds ​ေတာင္​မၾကာ-----------ၿပီး​ေတာ့ထမင္​ူခူးၿီးစားပြဲျပင္​​ေပးတယ္​!!ၿပီး​ေတာ့အကို​ေတြကိုလ်ိဳက္​နိုးပါ​ေလ​ေရာ!!!

*******************************
tae:ဒီ​ေန႔!!!ငါစာသြားupရမယ္​!!!wpမွာငါ့စာဖတ္​သူ​ေလးေတြလည္​းမ်ား​ေနၿပီ!!!ရံုးကိုသြားupရမယ္​!!!

I Dol's KokoWhere stories live. Discover now