Insan yirmi dört saat içinde degisebilirmi ?
Güvenli odamda yumuşak yatagimin kenarında oturuyordum dakikalardır ayıramadığım bakışlarımı avucumdaki küçük kadife kutudan kaldırdım .
Tam karşımda ki aynadan yansıyan görüntüye baktim .Birdenbire eskiden olduğum işinin yarısı bile değildim
The beatles , sözleriyle düşüncemi seslendirdi müziğin sesi odamın icnde gezinip kulağımda dans ederken sesli bir iç çektim haklısın sevgili john , sevgili paul . Şu an eskiden olduğum kişinin yarışı bile değilim ...
Başımı tekrar kucağıma indirdim . Kadife kutuyu avucumun içinde döndürdüm.
Yavaşça aralarken hala içinde saklanan şeye bakmaktan korkuyordum...Dün aşk oynaması çok kolay bir oyundu ....
Öyleydi. Dün bu kutunun içindeki parıltı en büyük korkum değil, en guzel dilegimdi, güvenli limanım, kusursuz bir hayatin kayıp parçasıydı ama şimdi ....
Şimdi saklanacak bir yere ihtiyacım var ....
Kutuyu zarif tok sesiyle kapattım. Kendimi sırr üstü yatağıma bıraktım. Tavanım in beyaz bir perde gibi pürüzsüz zemininde bir görüntü belirdi
Üzerimde asılı kalan bir gölge var...
Evet sevgili john tavanimda etrafimda baktigim her yerde en önemlisi kalbimde lanet bir gölge var . Gölgeyle birlikte pırlantanın da ışıltısını hafızamdan silmek için gözlerimi sıkıca kapattım.
Dün sorunlarım çok uzak görünüyordu...
Dünden önce herşey farklıydı...
Dün aniden geldi....
Daha sıkı kapattım gözlerimi . Aniden geldi...
Dünde kalmak istiyorum... dedi bu kez beatles üyeleri yumuşak sesleriyle .
Dün sadece yirmi dört saat önce...
Saatler önce yaşadıklarımı aklımda sıralamaya çalıştım. Ne olmuştu da. Avucumdakibinlerce liralık yüzükle ne halt edeceğimi bilemeden yatağıma uzanmış. Yuksek sesle beatles dinlemeye başlamıştım?
Yarin ilk bölümde karşınızda olacağım görüşmek üzere..............🖤🖤🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜN BUGÜN YARIN VE SONSUZA KADAR
Novela Juvenil"birini görürsün bozmam dediğin kuralları bozarsın yasak dediğini çiğnersin, yanlış dediğini doğrularsın. unutmam dediğini unutursun ." Bir çiğlik bir aksilik ve aşkla dolu bir hikaye .... düzenli, kontrollü, kuralcı elif hayatındaki herşeyi pla...